ماهان شبکه ایرانیان

کافه ژیانا

اول از همه باید با اسم ژیانا شروع کنیم که از کجا آمده و چرا ژیانا؟ ژیانا به معنای حیات و زندگی، یکی از اسامی کردی و البته آریایی و اصیل پارسی به شمار می‌آید.

اول از همه باید با اسم ژیانا شروع کنیم که از کجا آمده و چرا ژیانا؟ ژیانا به معنای حیات و زندگی، یکی از اسامی کردی و البته آریایی و اصیل پارسی به شمار می‌آید.

 به همین مناسبت شعار کافه ژیانا هم زندگی می‌باشد. وقتی وارد کافه می شوید، از رنگ‌ها و دیزاین جذاب کافه انرژی و شادی دوباره در شما جاری می‌شود. کافه ژیانا در سال 1393 در یکی از خیابان‌های شهرک غرب توسط دو زوج جوان که یکی عاشق آشپزی و کافه داری و دیگری عاشق هنر و معماری به دنیا آمد . 

در اینجا از ترکیب رنگ های صورتی، آبی فیروزه ای و بنفش به نحوی استفاده شده که هر کسی وارد کافه می‌شود جذب محیط شاد و دوست‌داشتنی آن شده و زمانی را برای صرف قهوه یا چای در آن سپری می‌کند. مبلمان بسیار راحت طوری طراحی شده که در مدت طولانی نیز از نشستن و گپ زدن لذت خواهید برد.

اگر شما می خواهید سری به شهرک غرب بزنید و با دوستان خود اوقات خوشی را داشته باشید توصیه بنیتا کافه ژیانا می باشد.

 با توجه به اینکه تمام دستورات پخت خوردنی‌های این کافه به سلیقه صاحب کافه بوده و از هیچ جای دیگه ای کپی برداری نشده است، توصیه برای تست انواع پیش غذاها و غذاها می‌َشود.

اگر می خواهید یک چیپس و پنیر خیلی باحال و خوش مزه را تست کنید به جرات می‌توان گفت در این منطقه با این کیفیت و دست پخت و صد البته قیمت مناسب پیدا نخواهید کرد.

سالاد مخصوص ژیانا یا همان سزار خودمان که با سس مخصوصش، حتما باید امتحان کنید. 

قهوه های ژیانا از بهترین دانه‌های قهوه کشورهای پرو و برزیل که در یکی از قدیمی ترین کافه های طهران (نادری ) سرو می‌َشود، تهیه شده است.

اگر اهل سیگار هستید که مشکلی نیست اما اگر قلیون هم دوست دارید در کافه ژیانا این امکان نیز در نظر گرفته شده است.

شما وقتی در کافه نشسته‌اید می‌توانید موزیک هایی رو گوش کنید که تماما به انتخاب مشتریان می‌باشد و این موضوع در گروه تلگرام کافه ژیانا به اشتراک گذاشته می‌شود و شما می توانید موزیک دلخواه خود را ارسال و زمانی که با دوستان در این کافه دنج زمان صرف می کنید به آنها گوش دهید.

یکی از برنامه های مخصوص کافه ژیانا امکان تماشای مسابقات ورزشی می‌باشد که این مورد با رزرو جا امکان پذیر می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم حتما در این روزهای داغ جام ملت‌های اروپا تجربه کنید و لذت ببرید.

یکی از مزیت‌های این کافه جای پارک ماشین می‌باشد که همیشه در خیابان سپهر این مورد حل شده می‌باشد.

شهرک غرب ، دادمان ، درختی ، سپهر غربی ، گلبرگ سوم ، پاساژ یادگار ، همکف ، شماره 10 ، تلفن 88367001 

Instagram & telgram  @ zhiana _cafe_hooka_lounge


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان