ماهان شبکه ایرانیان

طرح‌ها از نمایی نزدیک‌تر/ اینستامُد

در اینستامد به بررسی آخرین پست‌های اینستاگرامی طراحان مطرح جهان می‌پردازیم. این قسمت از اینستامد را به جزئیات هنرمندانه‌ای اختصاص داده ایم که از این طرح‌ها یک شاهکار می‌سازند.

طرح‌ها از نمایی نزدیک‌تر/ اینستامُد

علاقمندان به دنیای مُد، دوست دارند همیشه به‌ روز باشند و از آخرین اخبار مد و کالکشن‌های جدید باخبر باشند. یکی از راه‌های به روز بودن و اطلاع از آخرین اخبار، اینستاگرام است. در این سری مقالات در بنیتا که با نام «اینستامُد» می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید، آخرین پست‌های اینستاگرامی طراحان و برندهای مطرح دنیای مُد را برای شما قرار خواهیم داد. این قسمت را اختصاص دادیم به جزئیات هنرمندانه‌ای که طرح‌های هر طراح را از دیگری متمایز می‌کند. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

 details%20gucci.png

یکی از مواردی که طرح‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند، جزئیاتی است که در پارچه‌ها استفاده می‌شود که می‌توانند چاپ باشند یا نقاشی. برند گوچی با قرار دادن این تصویر در صفحه‌ی اینستاگرامش از ژاکتی با طرح قلب و جمله Blind For Love گفت. زیر این ژاکت تی‌شرتی که یکی از نقاشی‌های ایگناسی مونریل روی آن چاپ شده بود قرار داشت. این لباس در رویداد کروز 2018 به نمایش گذاشته شده بود.

details%20guccii.pngیکی دیگر از جزئیات زیبای اکسسوری‌های کروز 2018، جوراب شلواری‌های گوچی است که نقش‌های کریستالی داشت و با کفش‌های پاشنه دار طلایی رنگ همین برند ترکیب زیبایی را ساخته بود.

gucccciiii.pngاین گل سر زیبا که به شکل یک سیتارا طراحی شده، یکی دیگر از اکسسوری‌های کروز 2018 است که برند گوچی تصویر آن را در صفحه‌ی اینستاگرام خود قرار داده است. سیتارا یکی از سازهای قدیمی از خانواده‌ی چنگ است که بعدها نامش در دنیای مدرن به گیتار تغییر پیدا کرد.

gucciiii.pngیک اکسسوری کاملا متفاوت از گوچی. یک مچ‌بند ستاره‌ای که نظیرش را کمتر می‌توان دید.

DG%201.pngعینک‌های گلدار برند دلچه و گابانا یا همان D&G، همیشه معروف و محبوب بوده.  این عینک‌های گلدار با ترکیب‌ رنگ‌های بسیار زیبا شما را به یاد یک باغ می‌اندازد. دلچه و گابانا به شما پیشنهاد می‌کند از این عینک‌ها استفاده کنید و زندگی خود را رمانتیک‌تر ببینید.

DG%202.pngکالکشن جدید کالتاجیرونه، با الهام از نام و فرهنگ این شهر که در ایتالیا قرار دارد، از دیگر کارهای هنرمندانه و پر جزئیاتی بود که برند دلچه و گابانا در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر کرد. این کالکشنی که در این تصاویر می‌بینید، البته به غیر از گربه در فروشگاه‌های این برند در دسترس و قابل خریداری هستند.

DGGG.png

mc%20queen%201.pngجزئیات و استایل این تصویر، که از کالکشن 2017 برند الکساندر مک‌کویین است، دو لندن متفاوت را نشان می‌دهد. لندن در سال 1870 دوره‌ی ویکتوریایی و لندن در سال 1970.

mc%20queenn.pngکیف‌های کلاچ گلدوزی شده که طرحی از گل‌های وحشی بریتانیا را نشان می‌دهند و با نقره تزئین شده‌اند. باز هم یک کار پر جزئیات از مک‌کویین.

mc%20queennnn.pngکوتورهای مک‌کویین همیشه جز پرجزئیات‌ترین طرح‌ها بوده است. تصویری که می‌بینید بخش کوچکی از لباس جسیکا چاستین است که در جشنواره کن 2017 به تن داشت. یک ققنوس که با دست و با استفاده از پولک و کریستال گلدوزی شده است.

tom%20ford.pngتام فورد در صفحه‌ی اینستاگرامش از کیف‌های جدیدش رونمایی کرد که بسیار ساده و در عین حال شیک است. نشان تام فورد به رنگ طلایی روی این کیف ها خودنمایی می‌کند و در ترکیب با رنگ مشکی این کیف‌ها بسیار عالی به نظر می‌رسد.

tom%20fordd.pngیک نمای نزدیک از کفش‌های مردانه‌ی تام فورد با بافت حصیری.ظرافت کارهای طراحان همیشه با دیدن جزئیات آن‌ها بیشتر به چشم می‌آید.

اگر علاقه دارید از آخرین پست‌های طراحان مطلع شوید، مطالب اینستامُد را دنبال کنید.همچنین می‌توانید کانال تلگرام بنیتا  و صفحه‌ی اینستاگرام بنیتا را نیز دنبال کنید.

هر هفته، با «مروری بر اینستاگرام طراحان و برندهای معروف» همراه شما هستم. نظرات و پیشنهادات خود را در کامنت‌ها با من درمیان بگذارید. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان