۶ مدل مانتو street style ایرانی

مانتوهای ارایه شده در زیر توسط تکتم همتی طراح مشهور لباس بانوان ایرانی طراحی شده است که وی در خصوص مدل های ارایه شده توضیحی به شرح زیر داده است:

مانتوهای ارایه شده در زیر توسط تکتم همتی طراح مشهور لباس بانوان ایرانی طراحی شده است که وی در خصوص مدل های ارایه شده توضیحی به شرح زیر داده است:

مجموعه ارائه شده با الهام از نقاشی های کودکان کار و خیابان است

ایونتی گروهی که 15 برند با توجه به این منبع الهام کارهای طراحی لباس خود را در معرض نمایش گذاشتند

مجموعه من نگاهی مفهومی به جریان کودکان کار دارد .تیپ خیابانی یا همان street styleاین کودکان برایم مهم بود . لباس اکثر این کودکان برایشان بزرگ است  و اندازه و کپ تنشان نیست.

لباس ها  را روی هم روی هم میپوشند. لباس ها با هم ست نشده اما در مجموع ترکیبهای جالبی دارد. من در این مجموعه از همین اتفاقات استفتاده کردم.  پوشش layer layer برای نشان دادن این فضا، گشادی لباس ها و در عین حال پوشیدگی کامل آن ها، جیب های بزرگ برای پول و شکلات و هر آنچه که سعی در فروشش دارند در تمامی لباس های من دیده می شود.

برش های نامنظم لباس ها شکست و ناهمگونی فضای شهری را تداعی میکند که این کودکان در بطن آن هستند. رنگ های مجموعه من رنگ هایی خاکستری سیاه و چرک هستند همانند رنگ خیابان های شهرمان یعنی فضای زندگی کودکان کارو خیابان. نقاشی این کودکان را خیلی ساده و آنالیز شده و با اندک رنگ شارپ قرمز و سبز روشن استفاده کردم آن هم به لحاظ اینکه رنگ شادی این کودکان آنقدر کم است که در فضا گم می شود ولی گاهی خنده های گروهی  آنان را در پشت چراغ قرمز یا در گوشه ای از پارک هر از گاهی میبینیم.

لباس های من با استایل شاید نامتعارفش مناسب فضای شهری است و من در این مجموعه سعی کرده ام در اوج بی نظمی طرح و پارچه  به یک هماهنگی منظم برسم و پوشیدگی هدف دیگر این مجموعه بود یعنی استتار کودکان در برابر حوادث احتمالی جامعه.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر