ماهان شبکه ایرانیان

بهترین رنگ‌ سایه برای چشم قهوه‌ای‌ها [بخش اول]

از آنجا که رنگ قهوه‌ای رنگی خنثی است، تقریبا هر رنگ سایه‌ای به چشمان شما می‌آید. اما با آزمایش و خطا بین گزینه‌ها، می‌توانید رنگی را بیابید که بیش از سایر رنگ‌ها، جلوه متفاوت و زیباتری به صورت شما، با توجه به رنگ چشم‌ها و موهایتان می‌دهد.

بهترین رنگ‌ سایه برای چشم قهوه‌ای‌ها [بخش اول]

سایه چشم

 اگر چشمان شما به رنگ قهوه‌ای هستند، در این گزارش قصد داریم تا رنگ‌های سایه‌ای را به شما معرفی کنیم که حسابی به چشمان شما می‌آیند. راستش را بخواهید، از آنجا که رنگ قهوه‌ای رنگی خنثی است، تقریبا هر رنگی به شما می‌آید. اما حقه اصلی اینجاست که پیدا کنید که چه رنگ سایه‌ای بیش از سایر رنگ ها، با رنگ موها و چشمان شما جور درمی آید. به طور کلی رنگ بنفش یکی از آن رنگ‌هایی است که حسابی روی چشمان قهوه‌ای می‌نشیند ولی حتما سایر گزینه‌ها را هم امتحان کنید. باید بدانید که آرایش کردن علم نیست و هنر است و با آزمون و خطا و تجربه گزینه‌های مختلف می‌توانید به ایده آل‌ترین گزینه‌ها برسید. این بخش اول گزارش دو بخشی ماست:
سایه بنفش

*سایه بنفش:

سایه بنفش یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های ممکن است. رنگ بنفش با هر رنگ مو، چشم و تناژ پوستی جور در می‌آید و گزینه ایده آلی برای افرادی که چشمان قهوه‌ای دارند محسوب می‌شود. چرا که تضاد زیبایی را با رنگ قهوه‌ای ایجاد کرده و باعث درخشش و زیباتر شدن چشمانتان می‌شود.  شما می‌توانید سایه بنفش را با ترکیب با برخی رنگ‌ها زیباتر کنید. در ابتدا یک لایه باریک از پلکتان را با سایه بنفش بزنید و سپس در سطحی بالاتر (به سمت ابروهایتان) از سایه یاسیرنگ استفاده کنید و در نهایت از یک سایه نارنجی ملایم استفاده نمائید. محل تقاطع چشم و بینی را اندکی سایه‌ای به رنگ روشن بزنید و در محوطه زیر استخوان ابرو از سایه‌ای ملایم به رنگ کرم استفاده کرده و البته آن را پخش کنید تا سایه بنفشتان بیشتر به چشم بیاید.

محصول مرتبط: سایه چشم 2 رنگ دبی deBBY Color Case Duo Eyeshadow


سایه آبی

*سایه آبی:

شاید این رنگ سایه شما را به یاد آرایش‌های دهه 1980 میلادی بیندازد. ولی اگر از سایه آبی رویال همراه با خط چشم آبی استفاده کنید، ظاهر فوق العاده‌ای خواهید داشت. ملایمت و آرامش رنگ آبی با گرمای رنگ قهوه‌ای تضاد زیبایی را ایجاد می‌کند و سفیدی چشمان شما باعث می‌شود تا چشمانتان درخشان‌تر به نظر برسند. برای آنکه بتوانید آرایش زیبایتان را تکمیل کنید، کافی است کمی سایه ملایم هلویی‌رنگ در محل تقاطع چشم و بینی‌تان استفاده کنید و بعد آن را کمی محو کنید و گوشه خارجی چشمتان را هم با سایه‌ای به رنگ آبی کاربنی بیارائید. زیرپلک پائینتان هم از کمی سایه کرم رنگ استفاده کنید. در محوطه زیر استخوان ابرو از سایه‌ای ملایم به رنگ هلویی یا کرم استفاده کنید.

سایه نارنجی

*سایه زرد/ نارنجی:

اگر چشمهای شما به رنگ قهوه‌ای روشن و فندقی است، استفاده از سایه‌هایی با تناژ طلایی‌رنگ می‌تواند درخشش خاصی به چهره شما بدهد. البته استفاده از سایه کاملا طلایی شاید آنچنان جذاب نباشد ولی شما می‌توانید سایه طلایی را همراه با یک سایه به رنگ بنفش تیره یا آبی تیره استفاده کنید. بهترین تم رنگ طلایی برای سایه، استفاده از رنگ‌هایی مثل برنزی و یا حتی مسی‌رنگ است. شما می‌توانید بخش تقاطع بینی و چشمتان را به رنگ طلایی یا نارنجی سایه بزنید و با حرکت به سمت دیگر سوی پلک، سایه‌ای با تناژ کمی تیره‌تر را استفاده کنید. حتی می‌توانید پائین پلک پائینتان را هم با کمی سایه از همین تناژ رنگ، بیارائید. با استفاده از یک سایه کمرنگ مثل سایه کرم رنگ، استخوان زیر ابرویتان را پوشش دهید تا سایه اصلی بیشتر به چشم بیاید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان