ماهان شبکه ایرانیان

سازمان تامین اجتماعی در هفته ای که گذشت؛

مسافرکش مقابل پلاسکو به دنبال بیمه بیکاری/ بازرسی از کارگاه ها به آخر سال مالی موکول شد

مهم ترین اخبار تامین اجتماعی را با یک کلیک مشاهده کنید.

مسافرکش مقابل پلاسکو به دنبال بیمه بیکاری/ بازرسی از کارگاه ها به آخر سال مالی موکول شد به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان تامین اجتماعی در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 

مسافرکش مقابل پلاسکو به دنبال بیمه بیکاری

  پس از گذشت بیش از 6 ماه از حادثه ساختمان پلاسکو عده ای از کارگران به دنبال احقاق حقوق  خود و خواستار دریافت بیمه بیکاری از سازمان تامین اجتماعی هستند.

محمدحسن زدا معاون مالی  و درآمدی سازمان تامین اجتماعی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون باشگاه خبرنگاران جوان؛در پاسخ به ادعای نماینده کارگران حادثه ساختمان پلاسکو گفت: سازمان تامین اجتماعی به  وعده خود مبنی بر پرداخت بیمه بیکاری به حساب کارگران حادثه پلاسکو به مدت 4 ماه اقدام کرده است.

وی  با بیان اینکه بعد از حادثه پلاسکو افرادی با مراجعه به شعب تامین اجتماعی جهت ثبت نام، ادعای عجیبی داشتند، افزود: فردی با مراجعه  به شعب تامین اجتماعی گفته که  سیگار فروش جلوی ساختمان پلاسکو بوده و یا فرد دیگری  مدعی شده که مسافرکش مقابل ساختمان پلاسکو بوده است،  از این رو  باید اعلام کنم که سازمان تامین اجتماعی  به چنین ادعاهایی  پاسخ مثبت نمی دهد.

  

*بازرسی از کارگاه ها به آخر سال مالی موکول شد

 تقی نوربخش مدیرعامل تامین اجتماعی اظهار داشت: به منظور تقویت بخش کسب وکار و نیز کمک به اشتغال، به جز برخی از استثناها، بازرسی ها به آخر سال مالی موکول شد.

پیش از این طبق قانون، بازرسان تامین اجتماعی برای بررسی وضعیت بیمه کارگران و کارکنان کارگاه ها و دفاتر کار در زمان های مختلف اقدام به بازرسی می کردند.

 

نتایج آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی اعلام شد

نتایج آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی، برگزار شده در تاریخ 1396/2/21 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام شده است که براساس این نتایج، داوطلبان دارای حدنصاب که در ردیف دو برابر ظرفیت براساس اولویت امتیاز مکتسبه قرار گرفته اند به عنوان داوطلب مجاز تعیین گردیده و سازمان تأمین اجتماعی از داوطلبان واجد شرایط فوق الذکر (دو برابر ظرفیت) برای ارائه مدارک دعوت و درصورت مطابقت و صحت مستندات مربوطه با آگهی منتشره نسبت به سیر مراحل بعدی آزمون استخدامی (آزمون مصاحبه، گزینش وغیره) اقدام خواهد کرد.

ضمناً چنانچه داوطلبان در رابطه با نتایج آزمون سؤالی دارند، می‌توانند حداکثر تا تاریخ 1396/5/5 با اداره کل مدیریت درمان محل تقاضا مکاتبه نمایند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان