ماهان شبکه ایرانیان

انتشار تصویری از Nokia ۲؛ ارزان ترین موبایل هوشمند نوکیا در راه است

در حالی که کاربران انتظار رونمایی از Nokia ۸ به عنوان قدرتمندترین موبایل برند محبوب نوکیا را می کشند، نخستین تصاویر از ارزان ترین موبایل این شرکت یعنی Nokia ۲ به فضای مجازی راه یافته است.

انتشار تصویری از Nokia 2؛ ارزان ترین موبایل هوشمند نوکیا در راه است

در حالی که کاربران انتظار رونمایی از Nokia 8 به عنوان قدرتمندترین موبایل برند محبوب نوکیا را می کشند، نخستین تصاویر از ارزان ترین موبایل این شرکت یعنی Nokia 2 به فضای مجازی راه یافته است.

Nokia 2 ارزان ترین موبایل نوکیا در سال 2017 خواهد بود

طبق شنیده ها مدل Nokia 2 پایین ترین قیمت را در میان تمام موبایل های تولیدی نوکیا در سال جاری خواهد داشت. هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص سخت افزار به کار رفته در این محصول اقتصادی در دست نیست، اما از اسنپدراگون 212 یا 210 به عنوان چیپست احتمالی قدرت دهنده به Nokia 2 یاد می شود.

همان طور که می توان حدس زد، پایین رده بودن این موبایل به معنی حذف برخی قابلیت ها خواهد بود. از جمله مهمترین این موارد می توان به نبود سنسور اثر انگشت اشاره کرد.

نکته جالب تصویر بالا این است که ظاهراً دکمه های ناوبری در نوکیا 2 به درون نمایشگر منتقل شده است، موضوعی که در موبایل های این شرکت تا به امروز بی سابقه بوده است. البته این مسئله سبب کاهش حاشیه پایینی نمایشگر آن نشده است.

به نظر می رسد Nokia 2 همان صفحه نمایش 5 اینچ برادر بزرگتر خود Nokia 3 را به ارث برده باشد. جالب اینجاست که فرد منتشر کننده تصویر فوق مدعی است که این موبایل شباهت قابل توجهی با موبایل لومیا 620 از دوران ویندوز فونی نوکیا دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان