ماهان شبکه ایرانیان

چگونه انگشتر، انگشتمان را سبز نکند؟ / بخش اول

گام اول: هول نشوید.

لحظه‌ای که انگشتر یا حلقه محبوبتان ردی سبز از خود به جا بگذارد لحظه تلخی است. اولین باری که این اتفاق می‌افتد ممکن است وحشت کنید. اما چهار کار هست که با انجام دادنشان می‌توانید از این کار دوری کنید.

گام اول: هول نشوید.

این حلقه سبزرنگی که زیر انگشتر تشکیل شده آسیبی به شما نمی‌رساند و لازم نیست که وحشت کنید. اگر این اتفاق افتاد، انگشتر یا حلقه‌تان را دربیاورید. پس از مدتی باید رنگ سبز آن از بین برود. اگر به فلز حساسیت ندارید، دلیل این اتفاق واکنشی شیمیایی است که بین فلز و اسیدهای داخل پوست شما روی می‌دهد. کارشناسان می‌گویند که فلزهای زیادی هستند که با پوست شما اکسید می‌شوند و به این ترتیب ردی سبزرنگ از خود دور انگشت شما به جا می‌گذارند. انگشتری که از مس ساخته شده باشد بیشتر احتمال دارد که رد سبز به جا بگذارد. انگشترهای نقره و طلا هم ممکن است این کار را انجام دهند.

گام دوم: از انگشترهای بسیار ارزان دوری کنید.

گفتنش راحت‌تر از انجام دادنش است. اما به هر حال می‌توانید این کار را شروع کنید. هر چقدر پول بدهید همان قدر آش می‌خورید. یک انگشتر بسیار ارزان ممکن است بامزه به نظر برسد و قیمتش هم که مناسب است، اما ممکن است باعث ایجاد مشکل شود. این نوع انگشترها زود خراب می‌شوند و رد سبزی هم به جا می‌گذارند.

فولاد ضدزنگ، پلاتین و رودیوم کمتر احتمال دارد که با انگشت شما واکنش نشان دهند. در هنگام خرید به دنبال این فلزات باشید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان