برندهای محبوب زنان / بخش اول

۸. نایکی

مردم، به‌ویژه جوانان به خرید علاقه دارند. اغلب زنان بیشتر از مردان خرید می‌کنند و نظر آنها در دنیای خرید مهم‌تر از مردان است. در این مقاله به برندهای محبوب بانوان می‌پردازیم. فاکتورهای مورد توجه در این بخش‌بندی، قیمت، کیفیت، شهرت برند و سبک آن است. بسیاری از زنان مارک‌های با کیفیت را با قیمت پایین دوست دارند، و البته به محصولاتی که طراحی خوبی دارند هم اهمیت می‌دهند.

8. نایکی

نایکی در سال 1964 تاسیس شد. دفتر مرکزی این برند مشهور در واشنگتن ایالت اورگان است. نام نایکی از نام الهه پیروزی یونان باستان گرفته شده است. این برند در سال 2013 توانست 25.3 میلیارد دلار درآمد داشته باشد. بیشتر درآمد آنها از کفش‌ها و لباس‌ها و تجهیزات ورزشی بود. آنها اسپانسر بسیاری از تیم‌های ورزشی دنیا هم هستند. نمره این برند در میان زنان جوان 70.6 درصد است و 93.5 درصد آنها این برند را می‌شناسند.

7. لویی ویتون

لویی ویتون که در سال 1854 تاسیس شد، ابتدا چمدان درست می‌کرد و سپس به سراغ عینک آفتابی، لباس و تجهیزات رفت. لویی ویتون یکی از برندهای سرشناس دنیای مد است و برای شش سال پیاپی توانست پرارزش‌ترین برند مد باشد. آنها در سال 2012 توانستند 4.36 میلیارد دلار درآمد داشته باشند.

لویی ویتون فروشگاه‌های بسیاری در سراسر دنیا، از فرانسه و هنگ‌کنگ گرفته تا برزیل دارد. این فروشگاه 78.4 درصد در میان زنان جوان محبوب است و 87 درصد آنها این برند را می‌شناسند.

6. مارک جاکوبز

این برند را مارک جاکوبز در دهه 1980 بنا نهاد. او در سال 1987 برنده جایزه استعداد جدید مد شد و جوان‌ترین فردی شد که این ارزشمندترین جایزه در این زمینه را از آن خود می‌کند. جاکوبز برای 16 سال مدیر خلاقیت لویی ویتون بود.

در حال حاضر، این شرکت 285 فروشگاه در تقریبا 60 کشور دنیا دارد و یک فروشگاه هم در شانگهای باز کرده است. میزان محبوبیت آن در میان زنان جوان 79 درصد است و میزان شناختن آن هم 89.8 درصد است.

5. مک

شرکت مشهور MAC که نامش مخفف Makeup Artist Cosmetics است در سال 1984 در کانادا تاسیس شد اما بعدتر دفتر مرکزی‌اش به نیویورک منتقل شد. محصولات این شرکت عاری از چربی هستند. در میان محصولات آن می‌توان رژ لب، لاک ناخن و سایر لوازم آرایشی را مشاهده کرد. آنها همچنین محصولات مراقبت از پوست هم تولید می‌کنند.

میزان محبوبیت این برند 81.6 درصد است و 87.7 درصد هم آن را می‌شناسند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر