بهترین مجلات طراحی داخلی ۲۰۱۶

طراحان همیشه برای طراحی های خود به دنبال یک منبع معتبر برای گرفتن ایده های خوب از طراحی و یا بدنبال تولیدکنندگان  معتبر در زمینه تولید و فروش متریال های مناسب برای پروژه های خود هستند.

بهترین مجلات طراحی داخلی 2016

مجله طراحی داخلی 2016َ

طراحان همیشه برای طراحی های خود به دنبال یک منبع معتبر برای گرفتن ایده های خوب از طراحی و یا بدنبال تولیدکنندگان  معتبر در زمینه تولید و فروش متریال های مناسب برای پروژه های خود هستند. برای همین چندین دهه مجلات از بهترین منابع برای گرفتن ایده و اطلاعات لازم برای طراحان به حساب می آیند.همچنین مطبوعات در صنعت طراحی داخلی نقش مهمی را برای تغییر سلیقه ها ایفا میکنند.

همچنین هرساله مجلات با بدست آوردن امتیازهایی در دررده بندی های مجلات قرار میگیرند. این امتیاز ها بر اساس محتوا و طراحی مجلات محاسبه میشود.

در سال 2016 هم تعدادی از مجلات را معرفی کردند معمولا مجلات انگلستان و آمریکا جزء معتبرترین مجلات طراحی داخلی هستند در این مقاله 10 مجله برتر در انگلستان را به شما معرفی میکنیم تا در صورت نیاز به یک منبع به آنها مراجعه کنید.
مجله طراحی داخلی 2016َ

مجله اول در این لیست Ideal Home  است که به عنوان یکی از پر فروشترین مجلات در انگلستان شناخته شده است.مجله ایی کامل برای طراحان و راهنمایی برای خریداران متریال با مشاوره های مفید در طراحی داخلی.
مجله طراحی داخلی 2016َ

مجله دوم ELLE Décor مجله ایی با رویکرد مدرن لوکس و ایده ها و برنامه های کاربردی و محصولات خاص.
مجله طراحی داخلی 2016َ

مجله سوم House Beatiful  مجله ایی که مفهوم طراحی داخلی را به زبانی ساده و غیر آوانگارد برای شما به تصویر می کشد.
مجله طراحی داخلی 2016َ

مجله چهارم The world of interiors مجله ایی وسیع از نظر محتوا در مورد طراحی داخلی  و محصولات جدید از سراسر جهان 
مجله طراحی داخلی 2016َ

مجله پنجم Country living  مجله ایی که محتوای خود را بر اساس تم فصل موجود و فصل در راه پیشنهاد میکند و کسانی که میخواهند بر اساس فصل ها خانه خود را طراحی کنند از این مجله باید استفاده کنند.
مجله طراحی داخلی 2016َ

مجله ششم Better homes  با قدمت زیاد دارای محتوای مفید در زمینه مبلمان و دکوراسیون و منبع خوبی برای طراحی باغ و فضای باز
مجله طراحی داخلی 2016َ

مجله هفتم Living etc ایده آل برای کسانی که برای اولین باز وارد معقوله طراحی داخلی میشوند و مجله ایی که تاکید به سبک مدرن  دارد و پر از مشاوره های مفید است.
مجله طراحی داخلی 2016َ

مجله هشتم Architectural digest  که به معرفی بهترین و برجسته ترین طراحان و معماران در سراسر جهان افرادی که خلاق و نو آور هستند
مجله طراحی داخلی 2016َ

مجله نهم Mondo  تخصصا در زمینه روشنایی و محصولات و متریال های موجود در بازار صحبت میکند و منبع خوبی برای خریداران انواع چراغ است.
مجله طراحی داخلی 2016َ

مجله دهم How to spend it مطالب زیادی در زمینه طراحی داخلی مصاحبه های مربوط به هنرمندان و طراحان ، اخبار طراحی داخلی ، جوایز و فستیوال ها میباشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر