ماهان شبکه ایرانیان

راک کافه

اگر اهل موسیقی راک، هارد راک و یا حتی متال باشید، حتماً اسم کافه‌های زنجیره‌ای هارد راک کافه به گوشتان خورده است. راک کافه‌ی شهرک‌غرب، طراحی نزدیک به این کافه‌ها دارد.

اگر اهل موسیقی راک، هارد راک و یا حتی متال باشید، حتماً اسم کافه‌های زنجیره‌ای هارد راک کافه به گوشتان خورده است. راک کافه‌ی شهرک‌غرب، طراحی نزدیک به این کافه‌ها دارد.

کافه‌ای با میز و صندلی‌های چوبی که به محض ورود به آن، گیتار الکتریکی که نزدیک در است به شما خواهد گفت که اینجا حرف اصلی را موسیقی می‌زند. دیوارهای کافه پر است از عکس‌های نوازنده‌ها و گروه‌های معروف سبک راک. از کِرت کوبین و جیم موریسون و دیوید گیلمور گرفته تا گروه‌های جدیدتر و امروزی.

نورپردازی سقفی این کافه از دسته‌ی گیتاری که کل سقف را گرفته تامین می‌شود. سیم‌های این گیتار که در تمام طول کافه ادامه دارند، نور قرمز عجیبی تولید می‌کنند که قسمت اعظم روشنایی کافه محسوب می‌شوند.

دو طرف بیشتر میزهای راک کافه، نیمکت‌هایی با پشتی‌های بلند قرار دارد. این میز و نیمکت‌ها به شما  و همراهانتان فضای اختصاصی خودتان را می‌دهد و می‌توانید از دنیای بقیه جدا باشید.

از همان لحظه که سر میزتان نشستید تا آن‌وقت که از کافه خارج شوید، موسیقی که خواهید شنید انواع راک و متال خواهد بود. مدیر کافه منتقد موسیقی راک و متال است و این دو سبک را خیلی خوب می‌شناسد. پس اگر اهل یکی از این دو هستید، خیالتان راحت باشد، موسیقی آن‌قدر متنوع هست که به آهنگ‌های مورد علاقه‌ی شما هم برسد.

در منوی این کافه هم می‌توان تاثیرات موسیقی را دید. نظرتان در مورد یک اسموتی به اسم لدزپلین چیست؟ نوشیدنی تُرش و خوشمزه‌ای که حتماً دفعات بعد هم سفارش خواهید داد. اگر اهل نوشیدنی ترش نیستید، هَمرهِد سفارش بدهید. آن هم برای خودش معجونی است که فقط در راک کافه پیدا می‌کنید. اگر اهل صبحانه هستید، دوستان از ساعت 9 صبح منتظر شما هستند. املت قارچ و پپرونی سفارش بدهید و روزتان را با یک صبحانه‌ی خوب و موزیک خوب شروع کنید.

در چند قسمت مختلف منوی راک کافه با این کلمه روبرو خواهید شد: سانتالایزر ! سانتالایزر در حقیقت نوشیدنی یا خوردنی روز است که راک کافه برای شما در نظر گرفته. خودتان را غافلگیر کنید و بدون ‌آن‌که از محتویات سانتالایزر سوال کنید، آن را سفارش بدهید. راک کافه با تمام جزئیاتش شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

راک کافه صبح‌های آرام و عصرهای پرشوری دارد، می‌توانید بر اساس حال و روزتان انتخاب کنید که چه ساعتی به آن‌جا بروید. سیگار کشیدن در کافه ممنوع است، اما دوستان کافه راک فکرش را کرده‌اند و بیرونِ در زیرسیگاری بزرگی برای دوستان سیگاری گذاشته‌اند. برای رسیدن به این کافه، بهتر است با اتومبیل شخصی‌تان از منزل راهی شوید و هیچ نگران جای پارک نباشید. در خیابان گلها آن‌قدر جا هست که به همه‌ی ما برسد. اگر هم اهل پیاده‌روی هستید، از سعادت‌آباد توحید سه را بگیرید و بروید تا کافه را پیدا کنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان