ماهان شبکه ایرانیان

امروز باید چیا بدونیم؟ از عکس مجری ایرانی با صدام تا کودکی عباس غزالی

تروریست های داعش سه سال پیش شهر موصل عراق را به تصرف خود درآوردند و ابوبکر البغدادی در مسجد نوری موصل خلافت نامشروع خود را اعلام کرد.

امروز باید چیا بدونیم؟ “از عکس مجری ایرانی با صدام تا کودکی عباس غزالی”

امروز باید چیا بدونیم؟ ” عکس مجری سابق کنار قبر صدام”

 

تروریست های داعش سه سال پیش شهر موصل عراق را به تصرف خود درآوردند و ابوبکر البغدادی در مسجد نوری موصل خلافت نامشروع خود را اعلام کرد.

پس از اعلام خلافت خود خوانده ابوبکر البغدادی به عنوان سرکرده تروریست های داعش در عراق موصل به عنوان پایتخت داعش توسط تروریست ها انتخاب شد و در طول سه سال اشغال و غارت اموال مردم و اعدام های وحشیانه تروریست ها ارتش عراق به کمک نیرو های بسیج مردمی توانستند موصل را به طور کامل از لوث حضور البغدادی و نیروهایش پاک کنند.

تروریست های داعشی با الگو گرفتن از صدام و جناین هایش راه این دیکتاتور سابق عراق را ادامه دادند و همانند او، عراق را به ویرانه ای تبدیل کردند.  حسن عابدینی، خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با انتشار تصویری از خود در کنار قبر صدام حسین، صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد.

حسن عابدینی در این پست نوشت: “برای رسیدن به موصل از وسط شهر تکریت گذشتیم. در کنار آن وارد العوجه روستای زادگاه صدام شدیم. این قبر تخریب شده صدام است”.

 

 

 

امروز باید چیا بدونیم؟” خوشحالی اشمیت از مذاکره با هیئت ایرانی”

 

 

وین برای هشتمین بار امروز(جمعه) 30 تیر ماه میزبان نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت‌های ایران و 1+5 (آمریکا، فرانسه، روسیه، چین، انگلیس و آلمان) به همراه نماینده اتحادیه اروپا به ریاست هلگا اشمیت معاون فدریکا موگرینی مسئولسیاست خارجی اتحادیه اروپا بود.

سید عباس عراقچی و مجید تخت‌روانچی معاونان وزیر خارجه ایران و اعضای ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای که در سفر ظریف به نیویورک وی را همراهی می‌کنند، قرار است در این نشست با اعضای 1+5 آخرین روند اجرای برجام را مورد گفت‌وگو قرار دهند. تبیین بدعهدی‌های آمریکا از جمله دستورکارهای تیم ایرانی در این نشست خواهد بود.

در همین ارتباط هلگا اشمیت دبیرکل و معاون هماهنگ کننده اتحادیه اروپا و همتای عراقچی در مذاکرات با انتشار توئیتی از بازگشت به وین ابراز خرسندی کرد .

وی نوشت:

خوشحالم از اینکه دو سال پس از توافق هسته‌ای ایران به وین آمده‌ام تا به همراه E3+3 و ایران در جلسه کمیسیون مشترک برجام شرکت کنم.

 

 

 

 

امروز باید چیا بدونیم؟ ” عربستان نقش اصلی را در تحریک صدام حسین داشت”

 

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود از کینه دیرینه عربستان سعودی از ایران پرده برداشت و نوشت این کشور دیوانه وار سر به دیوار می کوبد تا روابط ایران را با کشورهای منطقه قطع کند.

محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: “کینه دیرینه.عربستان در تحریک صدام حسین درحمله به ایران و کویت، تقش اصلی را به عهده داشت. اکنون بعد از یمن و بحرین و قطر به سراغ کویت رفته و به آن کشور فشار وارد کرده است تا رابطه خود را با ایران کاهش دهد.

با ترامپ و نتنیاهو نزدیک شده و پانصدمیلیارد دلار با امریکا قرار داد بسته است. آل سعود دیوانه وار سر به دیوار می کوبد تا روابط ایران را با کشورهای منطقه قطع کند.این رفتارها از کینه ای دیرینه نسبت به جمهوری اسلامی حکایت دارد. عربستان با این کارها خودرا در دریای خشم ملت ایران غرق خواهد کرد”.

 

 

 

 

امروز چیا بدونیم؟” جمعی از بازیگران در حرم امام رضا (ع) “

 

 رامبد شکرآبی به همراه  جمعی از هنرمندان و بازیگران سینما و تلویزیون که توسط موسسه خیریه همدم حرم امام رضا (ع)  برای زیارت امام هشتم شیعیان دعوت شده بود تصویری را که به یادگار در حرم مطهر این امام بزرگوار گرفته بودند را در معرض دید کاربران فضای مجازی قرار داد.

در ادامه با ما همراه باشید تا تصویر جمعی از هنرمندان و بازیگران در حرم مطهر امام هشتم شیعیان را مشاهده نمایید.

رامبد شکرآبی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

“به دعوت موسسه خیریه همدم حرم امام رضا (ع)”

 

 

 

 امروز باید چیا بدونیم؟” تصویری جالب از کودکی عباس غزالی”

 

عباس غزالی  متولد 14 بهمن 1363 در تهران که  به دلیل حضورش در سریال وضعیت سفید و بازی در نقش بهروز به شهرت رسید در صفحه اینستاگرام خود عکسی جالب از  دوران کودکی خود را در معرض دید کاربران قرار داده است.

گفتنی است؛ مهم ترین اتفاق کارنامه بازیگری غزالی بازی درخشانش در سریال « وضعیت سفید» حمید نعمت الله بود، اما او در سال 1393 به واسطه بازی روان و حرفه ای در فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» هومن سیدی و با وجودی که این فیلم اولین تجربه سینمایی او به حساب می آید، کاندید دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شده است.

 

در ادامه با ما همراه باشید تا تصویری دیدنی از کودکی این بازیگر را مشاهده نمایید.

 

 

 

 

 

 

 امروز باید چیا بدونیم؟” پیام صادقیان نیامده از نقت جدا می‌شود”

 

 

 

پیام صادقیان، هافبک سابق تیم پرسپولیس که به تازگی در تمرینات نفت تهران حاضر شده بود و قصد داشت در صورت توافق با مدیران این تیم، قرارداد خود را ثبت کند پس از قوت گرفتن احتمال خروج  علی کریمی از نفت تهران، با انتشار پستی در اینستاگرام عنوان کرد تنها در صورتی به تمرینات نفت بازمی‌گردد که علی کریمی به این تیم بازگردد.

 پیام صادقیان نوشت: “هـر موقع بر گشتی، منم برمیگردم، به عشقه خودت اومدم، پس تو نباشی منم نیستم”.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان