۱۰ مقصد برتر برای ماه عسل در آسیا (قسمت دوم)

شهرهای زیبایی در آسیا وجود دارند که می‌توانند مقصدی عالی برای ماه عسل زوج‌های جوان باشند. در این سری مطالب به معرفی ۱۰ شهر برتر آسیا در این زمینه می‌پردازیم.

شهرهای زیبایی در آسیا وجود دارند که می‌توانند مقصدی عالی برای ماه عسل زوج‌های جوان باشند. در این سری مطالب به معرفی 10 شهر برتر آسیا در این زمینه می‌پردازیم.

6- کوالالامپور:

کوالالامپور پایتخت مالزی است و مکانی مناسب برای زوج‌های جوان است. شما می‌توانید در این شهر، در رستوران‌های معروف، شامی رمانتیک میل کنید و یا در بزرگترین فروشگاه‌های آسیایی خرید کنید. همچنین کوالالامپور دارای محیط‌های دوست داشتنی و زیبایی است که توسط درختان سبز احاطه شده‌اند. 

بهترین زمان برای بازدید از کوالالامپور: بهترین زمان برای دیدن کوالالامپور بین ماه‌های دسامبر تا ژانویه  و ژوئن تا آگوست است.

مکان‌های دیدنی: برج‌های دوقلوی Petronas، غارهای Batu، میدان Merdeka، Menara KL، خیابان Petaling Jaya، فروشگاه Berjaya Time Square.

7- Langkawi  ( لنکاوی )

بیش از نیمی از مناطق جغرافیایی این جزیره، پوشیده شده از کوه‌ها و گیاهان است. Langkawi جمعیت کمی دارد و دارای سواحل زیبا و مناطق خوبی است که تازه عروس‌ها و دامادها را برای ماه عسل به خود جذب می‌کنند. علاوه بر این ها، جزایر استوایی Langkawi، دارای تنوع زیستی فراوانی هستند. 

بهترین زمان برای بازدید از Langkawi: بهترین زمان برای دیدن Langkawi، بین نوامبر و مارس است؛ چرا که در این زمان ها، می‌توانید هم زمان از آفتاب و باراش باران لذت ببرید. 

8- مالدیو: 

مالدیو کشوری جزیره‌ای و معروف است که سرتاسر آن بسیار زیبا است. این جزیره دارای جزایر مرجانی و مرداب‌های زلال است که آن را به گزینه مناسبی برای ماه عسل تبدیل کرده‌اند. اگر رویای شما در ماه عسلتان، شن‌های سفید ساحلی همراه با دریایی درخشان فیروزه‌ای رنگ، باغ‌های استوایی رنگارنگ و همچنین غروب فوق‌العاده است، پس مالدیو برای شما مناسب‌ترین مکان است.

بهترین زمان برای دیدن مالدیو: بهترین زمان برای دیدن مالدیو بین سپتامبر تا آپریل است. 

مکان‌های دیدنی: Utheeu Ganduvara، Hukuru Miskiiy، موزه ملی، تپه‌های دریایی Hp و  Banana، Manta Point، Moofushi و غواصی است.

9- پاتایا: 

پاتایا در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار دارد و ساحل‌های فوق‌العاده آن، توجه خانواده‌ها، زوج‌ها و ... را به خود جلب می‌کنند. پاتایا دارای سواحل وسیع، مناظر جالب، مراکز خرید متعدد، تعداد زیادی هتل‌های متنوع، استراحت‌گاه‌ها و رستوران‌های بین‌المللی فوق‌العاده است.

بهترین زمان برای بازدید از پاتایا: بهترین زمان برای دیدن پاتایا بین نوامبر و فوریه است.

مکان‌های دیدنی: دهکده Nong Nooch، ساحل Jomtien، Sanctuary of Truth،  پارک پاتایا، Underwater World Pattaya، Naklua.

10- پوکت: 

پوکت دارای سواحل خیره کننده، آبی زلال و آبی‌رنگ و شن‌های پودری سفید  است و یکی از معروف‌ترین مقصد‌های رمانتیک توریست‌ها است. هم چنین دارای جنگل‌های بارانی در Ko Yao است. به دلیل اینکه پوکت در خط ساحلی واقع شده است، انواع مختلفی از ورزش‌های آبی در آن جا انجام می‌شود. غواصی، موج سواری، قایق‌رانی و ماهیگیری در آب‌های پرعمق از مشهور‌ترین ورزش‌های آبی در پوکت هستند. 

بهترین زمان برای بازدید از پوکت: بهترین فصل برای دیدن پوکت، اکتبر تا فوریه است. 

مکان‌های دیدنی:خلیج Phang Nga، شهر قدیمی پوکت، Prompthep Cape Viewpoint، Karon Viewpoint، Big Buddha، Wat Chalong، Soi Bangla، Phuket Fantasea، کاباره Simon، تپه Rang، Koh Panyee.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان