کافه،‌رستوران مشترک دوستانه به نام نویا

دیوارها  با تابلوهای کُلاژ از ظروف آشپزخانه و آن‌چه به رستوران و فضای غذاخوری مربوط است پوشیده شده‌اند.

رستوران نویا در خیابان یزدان‌پناه، فضای آرام  و معماری داخلی مدرنی دارد. مبلمان نویا از چوب قهوه‌ای تیره و مخمل سبز روشن هستند و به آرامش شما در این رستوران کمک می‌کنند. 

دیوارها  با تابلوهای کُلاژ از ظروف آشپزخانه و آن‌چه به رستوران و فضای غذاخوری مربوط است پوشیده شده‌اند.

این رستوران را چند دوست جوان با همکاری هم طراحی و افتتاح کرده‌اند. با توجه به ساعات کاری نویا که از 9 صبح تا 12 شب است، شما می‌توانید برای صرف ناهار یا شام و همچنین برای صرف قهوه و یا دسر به آنجا بروید. انتهای رستوران یک راه‌پله‌ی بزرگ چوبی وجود دارد که به جای نرده‌ی پله، از چوب یک تکه‌ای استفاده شده که رویش حکاکی از خطاطی مدرن فارسی دیده می‌شود. استفاده از کالیگرافی روی چوب را روی سقف طبقه‌ی پایین و همچنین انتهای راه‌پله در طبقه‌ی بالا نیز می‌توان دید که با ظرافت بسیار و اجرای تمیز، نقش بسیار دلنشینی را در معماری داخلی این رستوران بازی می‌کند.

در منوی نویا، یک صفحه به بخش رستوران و دو صفحه به کافه تعلق دارد. بخش غذاها شامل: پیش‌غذا، غذای اصلی، پیتزا و سالاد می‌شود. شما می‌توانید به عنوان پیش‌غذا، نان‌سیر خوش طعمی سفارش بدهید و به عنوان غذای اصلی بیف‌سوته که شامل گوشت قرمز و آناناس تفت‌داده شده است.غذاها با ظرافت تزئین می‌شوند و از مزه‌ی مطلوبی برخوردار هستند.کارمندان رستوران، بسیار مودب و خوش‌رفتار هستند و سعی می‌کنند که شما شاد و راضی از نویا بیرون بروید.

در منوی کافه‌ی نویا، انواع کوکتل، شیک، اسموتی، آب‌میوه‌های تازه، انواع چای و قهوه و دسر وجود دارد و با منوی کوتاه و کم تنوع معمول در رستوران‌ها کاملاً متفاوت است. اگر برای صرف یک فنجان قهوه یا گذراندن ساعتی در کنار دوستانتان به نویا رفته‌اید، می‌توانید آفوگاتو سفارش بدهید و از گرما و تلخی دلچسب اسپرسو در کنار شیرینی و سرمای بستنی لذت ببرید.

برای رفتن به نویا بهتر است از ماشین شخصی‌تان استفاده کنید. خیابان یزدان‌پناه خیابان بلندی است و نویا در اواخر این خیابان واقع شده است. نگران جای پارک هم نباشید، رستوران نویا پارکینگ اختصاصی خودش را دارد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر