ماهان شبکه ایرانیان

۱۰ اپ کاربردی برای برنامه‌ریزی عروسی (قسمت اول)

برنامه ریزی هراتفاق بزرگی از جمله مهم‌ترین روز زندگی‌تان، نیاز به صرف زمان زیاد، تلاش، بحث وجدل‌ها و سازش‌های گوناگون دارد

برنامه ریزی هراتفاق بزرگی از جمله مهم‌ترین روز زندگی‌تان، نیاز به صرف زمان زیاد، تلاش، بحث وجدل‌ها و سازش‌های گوناگون دارد. برای اینکه دعوا‌ها و سرخوردگی‌ها را از پروسه ی برنامه‌ریزی دور کنید، کمی هوشمند باشید. از اپ‌ها و ابزار‌هایی که به راحتی قابل دسترسی هستند کمک بگیرید تا خیلی از مشکلات اذیت‌کننده را از سر راه بردارید. از این طریق می‌توانید زمان صرفه‌جویی‌شده را برای تغییرات شخصی بیشتر همانند انتخاب گروه موسیقی، لباس عروس، چگونگی سپری شدن ماه عسل و غیره سپری کنید.

 برنامه ریزی یک عروسی مدرن با استفاده از این 10 اپ و ابزار که به شما کمک می‌کنند برنامه ی هر روز را به خاطر داشته باشید:

Appy Couple 

وب‌سایت عروسی خود را بسازید!

قصد دارید وب‌سایت عروسی خودتان را بسازید اما فرصت طراحی و دیزاین آن را ندارید؟ پس از بین صدها طرح آماده ی appy couple، طرح مورد علاقه ی خودتان را انتخاب کنید؛ جزئیات را اضافه کنید و با سرعت هرچه تمام‌تر وب‌سایت ساخته خواهد شد. 

شما با این ابزار یک وب‌سایت متعلق به خود دارید و در کنار آن ، از یک اپ هوشمند نیز به خوبی بهره‌مند خواهید شد. همچنین می‌توانید لیست مهمان‌ها را بسازید، محل عروسی را مشخص کنید و باقی اطلاعات را اضافه کنید. عکس‌های عروسی را آپلود کنید و با مهمان‌ها چت کنید. 

شما میتوانید وب‌سایت خودتان را با مبلغ 39 و 69 دلار بسازید . تفاوت قیمت بسته به این دارد که کدام مجموعه از محصولات را انتخاب می‌کنید.

Guesterly

آلبوم یادگاری عروسی بسازید.

می خواهید دوستان و خانواده بعد از سال‌ها همچنان مراسم ازدواج‌تان  را به یاد داشته باشند؟

Guesterly  پیشنهاد این فرصت را می‌دهد که کتاب سالیانه ی عروسی‌تان را بسازید.

یک پرسشنامه به تمام مهمان‌ها بفرستید تا آنها بتوانند با به اشتراک گذاشتن متنی به همراه عکسی یادگاری، بهترین آرزو‌ها را برای شما و شریک زندگی‌تان داشته باشند. شما می‌توانید انتخاب کنید که آلبوم را چاپ کنید (در نسخه ی پیشرفته سایت 2 هفته) و  یا در 36 ساعت نسخه ی دیجیتال آن را داشته باشید. قیمت‌ها برای هر دو نسخه در سایت موجود است . بهای نسخه ی چاپی براساس تعداد صفحات آن است در حالی که نسخه ی دیجیتال به صورت سالیانه محاسبه خواهد شد. این  یادگاری برای بعد از  مراسم عروسی به جای خواهد ماند.

Postable

طراحی کرده ، چاپ می‌کند و برای شما ارسال خواهد کرد

اگر قصد ارسال دعوت‌نامه به مهمان‌ها را دارید اما با این وجود، زمان نوشتن، طراحی، پرینت و ارسال به ایمیل آنها را ندارید، اجازه بدهید Postable از طرف شما همه ی این کار‌ها را انجام دهد. تنها آدرس ایمیل مهمان‌ها را وارد کنید؛ Postable به آنها یک ایمیل استاندارد به همراه درخواست پر کردن فرم، ارسال خواهد کرد. شما پس از آن می‌توانید برای مناسبت‌های مختلف و شرایط متفاوت از جمله : سالگردها، جشن‌های مناسبتی و ‌غیره کارت پستال ارسال کنید.

Eversnap

ثبت مراسم عروسی شما با 100 دید متفاوت!

داستان از این قرار است که مهمان‌های شما باید در طول مراسم عروسی عکس و ویدیو بگیرند. با استفاده از سرویس پریمیوم eversnap شما می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهایتان را از بین تمام ارسال‌های مهمان‌ها درون یک آلبوم خصوصی جمع آوری کنید تا مراسم عروسی‌تان را از دید مهمان‌ها و با 100 دید متفاوت ثبت کنید. آنها تمام کاری که باید بکنند این است که اپ را دانلود کنند و سپس عضو آلبوم شما شوند و پس از آن می‌توانند عکس یا فیلم گرفتن را شروع کنند و آنها را به آلبوم شما اضافه کنند.  گزینه ی دیگری هم وجود دارد که با آن می‌توان عکس‌ها را به صورت زنده در طول مراسم به نمایش در آورد. حالا با این ابزار مراسم بی نظیر و به یاد ماندنی‌ای خواهید داشت.

 Vyclone 

برشی فوق العاده از ویدیو مراسم عروسی شما

تا حالا از ویدیو‌های گرفته شده توسط مهمان‌ها استفاده کرده‌اید ؟ میخواهید ویدیو عروسی‌تان از همه ی زوایای ممکن تصویر برداری شده باشد؟   Vyclone  به شما کمک می‌کند که ویدیو‌ها را به هم چسبانده و تصاویر گرفته شده توسط مهمان‌ها را به یک فیلم بی نظیر تبدیل کنید. فقط از مهمان‌ها بخواهید که تمام ویدیو‌های گرفته شده را آپلود کرده  و باقی کار را به  Vyclone  بسپارید و بگذارید تمام ویدیو‌ها به صورت اتوماتیک سینک و ادیت شوند. شما همچنین می‌توانید به صورت دستی فیلم‌ها را ادیت کنید؛ البته اگر مهارت آن را دارید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان