ماهان شبکه ایرانیان

چگونه آرایشی مناسب تابستان انجام دهید

هنگام فرا رسیدن فصل تابستان، می‌توانید آرایش خود را روشن‌تر و ملایم‌تر کنید و آن را طبیعی‌تر نشان دهید. آرایش غلیظ را کنار بگذارید و به جای آن، در تابستان آرایشی ملایم داشته باشید.

 

هنگام فرا رسیدن فصل تابستان، می‌توانید آرایش خود را روشن‌تر و ملایم‌تر کنید و آن را طبیعی‌تر نشان دهید. آرایش غلیظ را کنار بگذارید و به جای آن، در تابستان آرایشی ملایم داشته باشید.

1- در ابتدا، صورت خود را با پاک کننده صورت ملایم بشوئید.

مرطوب کننده صورتی که دارای SPF 15 و یا بالاتر است را به صورت خود بزنید تا از پوست شما در برابر آسیب‌های آفتاب سوزان تابستان محافظت کند.

2- به صورت خود پن کیک بزنید:

در تابستان از کرم پودرهای مایع و کرمی استفاده نکنید و به جای آن‌ها از پن کیک و یا کرم‌های ضدآفتاب ملایم دارای SPF استفاده کنید؛ آن‌ها را خوب روی صورتتان پخش کنید تا متناسب با رنگ پوست شما بشوند. صورت خود را با استفاده از کرم برنز کننده، تیره و برنزه نکنید.

3- در صورت لزوم، به قسمت‌هایی از صورت خود، کرم پوشاننده بزنید؛

اما توجه داشته باشید که بیش از اندازه از آن به صورت خود نزنید. زیر چشم‌ها و روی جای جوش و لکه‌های صورت خود کرم پوشانند بزنید. اگر تمایل ندارید که از کرم پوشاننده استفاده کنید، از این مرحله بگذرید و به مرحله بعدی آرایش بروید.

4- رژ گونه بزنید:

می‌توانید به جای رژ گونه، از برنز کننده هم استفاده کنید. روی برجستگی گونه‌های خود،  بینی، چانه و خط رویش موهایتان، مقدار کافی و مناسب برنز کننده و یا رژ گونه‌ای به رنگ‌های قهوه‌ای و صورتی کم رنگ بزنید. از آن‌ها به اندازه‌ای استفاده کنید که آرایش شما طبیعی به نظر برسد.

5- در صورت تمایل، سایه چشم بزنید:

اگر دوست دارید که سایه چشم بزنید، از رنگ‌های طبیعی استفاده کنید. اگر می‌خواهید سایه چشم شما، طولانی‌تر باقی بماند، از سایه چشم‌های کِرِمی استفاده کنید.

6- کمی ریمل ضدآب به مژه‌های خود بزنید:

استفاده از مقدار کمی ریمل، چشم‌های شما را زیباتر نشان می‌دهد. به جای استفاده از ریمل مشکی‌رنگ، از ریمل قهوه‌ای استفاده کنید که علاوه بر پُر‌تر نشان دادن مژه‌هایتان، طبیعی‌تر به نظر می‌رسند. استفاده از خط چشم را فراموش کنید.

7- رژ لب بزنید:

مقداری کرم مرطوب کننده مخصوص لب همراه با  SPF را به لب‌های خود بزنید تا از آن‌ها محافظت کند و سپس روی آن، رژلبی به رنگ‌های صورتی کم رنگ، هلویی و نارنجی بزنید. استفاده از رنگ‌های طبیعی در این مرحله بسیار مهم است. مقداری برق لب نیز به لب‌های خود بزنید.

8- ارایش شما به پایان رسیده است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان