ماهان شبکه ایرانیان

درخشان- صادقیان؛ ۳ سال بعد از داستان خمیازه!

مهاجم و سرمربی سابق پرسپولیس ۳ سال بعد از اختلاف هایی که میان شان پیش آمد در نفت تهران با یکدیگر تقابل پیدا کردند.

درخشان- صادقیان؛ 3 سال بعد از داستان خمیازه!

به گزارش "ورزش‌سه"، با حضور حمید درخشان در تیم نفت تهران به جای علی کریمی پیش بینی می شد چالش هایی ایجاد شود. بازیکنانی مثل پیام صادقیان، حمید رضا علی عسگری و... که با نظر علی کریمی به نفت تهران پیوسته بودند، پیش بینی می شد با حمید درخشان به مشکل بخورند و نخواهند با این مربی کار کنند. در این خصوص پیام صادقیان مهم ترین بازیکنی است که طی دو روز  گذشته با درخشان وارد اختلاف شده است.


صادقیان و درخشان 3 سال قبل در دوران حضورشان در پرسپولیس با حاشیه هایی مواجه شدند. اوایل آبان ماه سال 93 که درخشان سرمربی پرسپولیس بود، انتقادهایی به پیام صادقیان بابت سبک بازی اش وارد می شد. این اتفاق با انتشار عکس‌هایی از تمرین پرسپولیس همزمان شد که حاشیه های زیادی را ایجاد کرد. عکس هایی از خمیازه های ادامه دار صادقیان در تمرینات پرسپولیس که حاشیه های متعددی در این خصوص ایجاد شد و اختلاف هایی میان درخشان و صادقیان به وجود آمد. 


درخشان از همان ابتدا نظر مساعدی روی پیام صادقیان که 3 ماه محروم شده بود، نداشت و بعد از ماجرای خمیازه های او، اعتراض به تعویض نیز مزید بر علت شد تا مشکلات میان درخشان و صادقیان بیشتر شود.  حالا 3 سال بعد از آن اتفاقات این دو بار دیگر به هم رسیدند تا ماجراهای جدیدی میان شان به وجود بیاید. 


صادقیان پنجشنبه شب در اینستاگرام خود اعلام کرد با رفتن علی کریمی حاضر به ادامه همکاری با نفت تهران نیست؛ موضوع انصراف برخی بازیکنان سرشناس نفت از حضور در این تیم به نشست خبری بعد از دیدار سوپرجام میان پرسپولیس و نفت تهران کشیده شد؛ اعلام این جمله از سوی سرمربی نفت مبنی بر اینکه «خانه خاله نیست بازیکن هر وقت بخواهد برود» خشم صادقیان را برافروخت. او در پست اینستاگرامی دیگری به درخشان تاخت و تصمیم او بر جایگزینی علی کریمی در نفت را اشتباه خواند.


حمید درخشان که ترجیح می دهد دیگر اظهارنظری درباره صادقیان نداشته باشد، دیگر با این مسائل بعید است تمایلی به بازگشت این بازیکن پیدا کند و البته صادقیان نیز تمایلی به بازگشت نخواهد داشت.

(عکس ها: امیرحسین خیرخواه)

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان