با صدور پیامی صورت گرفت

تجلیل دبیرخانه شوای عالی انقلاب فرهنگی از خدمات زنده یاد کاسه ساز

در پی درگذشت زنده یاد حبیب الله کاسه ساز دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن هنرمند، این ضایعه را به محضر رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» تسلیت گفت.

تجلیل دبیرخانه شوای عالی انقلاب فرهنگی از خدمات زنده یاد کاسه ساز

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی درگذشت هنرمند متعهد و انقلابی زنده یاد حبیب الله کاسه ساز دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن هنرمند فقید، این ضایعه را به محضر رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» و همه فعالان فرهنگی و هنری کشور تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

«انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت هنرمند متعهد و انقلابی، مرحوم مغفور حبیب الله کاسه ساز را به محضر حضرت آیت الله خامنه ای «مدظله العالی» رهبر معظم انقلاب اسلامی و کلیه بازماندگان آن مرحوم و همه فعالان هنری و فرهنگی متعهد و انقلابی تسلیت عرض گفته و یاد و خاطه آن مرحوم را گرامی می داریم.

 مرحوم مغفور حبیب الله کاسه ساز که از پرورش یافتگان مکتب هنر متعهد و انقلابی بر آمده از آرمان‌های امام خمینی «ره» و رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» بود؛ در طول دوران فعالیت مخلصانه خود در عرصه هنر انقلاب اسلامی، آثار فاخر و گرانقدری را به انقلاب اسلامی اهدا کرد.

ساخت آثار هنری و فاخری که هر کدام از این آثار توانست اثر قابل توجهی بر مخاطبان خود داشته باشد، از خصوصیات آثار آن مرحوم به شمار می آید.

شناساندن و معرفی چهره شهید "ادواردو آنیلی" به عنوان یکی از دلدادگان و شیفتگان مکتب انقلاب اسلامی، که جان خود را بر سر آرمان انقلاب اسلامی گذاشت، بدون تردید یکی از نقاط روشن و درخشان کارنامه علمی مرحوم مغفور حبیب الله کاسه ساز است.

دبیرخانه شورای عالی انقاب فرهنگی ضمن عرض تسلیت مجدد به محضر حضرت آیت الله خامنه ای «مدظله العالی» رهبر معظم انقلاب اسلامی و کلیه بازماندگان آن مرحوم و همه فعالان هنری و فرهنگی متعهد و انقلابی برای آن مرحوم رحمت و غفران واسعه الهی را از درگاه خداوند متعال خواستار است.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان