ماهان شبکه ایرانیان

هیولای نیسان پاترول در غرفه جهان نوین آریا در نمایشگاه خودرو شیراز

اگر به خاطر داشته باشید، اردیبهشت ماه امسال یک نقد و بررسی کلی بر روی شاسی بلند نیسان پاترول در خودروبانک داشتیم که با کیت بدنه اسپرت نیسمو وارد کشور شده بود و در جزیره کیش موفق به ملاقات با آن شدیم، اما این خودروی شاسی بلند ژاپنی تنها در جزیره کیش محدود نشده است و در این چند روز اخیر، شاهد حضور آن در غرفه شرکت جهان نوین آریا، در شانزدهیمن نمایشگا ...

اگر به خاطر داشته باشید، اردیبهشت ماه امسال یک نقد و بررسی کلی بر روی شاسی بلند نیسان پاترول در خودروبانک داشتیم که با کیت بدنه اسپرت نیسمو وارد کشور شده بود و در جزیره کیش موفق به ملاقات با آن شدیم، اما این خودروی شاسی بلند ژاپنی تنها در جزیره کیش محدود نشده است و در این چند روز اخیر، شاهد حضور آن در غرفه شرکت جهان نوین آریا، در شانزدهیمن نمایشگاه بین المللی کشور واقع در شیراز هستیم که در ادامه مروری کوتاه بر روی آن خواهیم داشت تا بیشتر با این هیولای ژاپنی درنمایشگاه خودروی شیراز آشنا شوید.
برای مقدمه چینی، می‌توان گفت که خودروی نیسان پاترول طی مراسم رسمی در دبی به خانواده پرفورمنس نیسان "نیسمو" اضافه شد که پیش از این شاهد حضور خودروهای نیسان GT-R، نیسان 370Z، نیسان جوک و یا حتی خودروی نیسان ایکس تریل در این خانواده تقویت شده بوده‌ایم و در این خصوص کمپانی خودروسازی نیسان بر این باور است که با ارائه کیت تقویتی "نیسمو" برای این خودروی شاسی بلند، می‌توان شاهد فروش بیشتر آن در منطقه خاورمیانه بود. در همین راستا تعداد معدودی از خودروهای نیسان پاترول با کیت بدنه نیسمو به جزیره کیش راه پیدا کردند که تمامی آنان مجهز به کیت بدنه و تودوزی نیسمو هستند، حال آنکه شاهد حضور این خودرو پس از چندماه در نمایشگاه بین المللی شیراز و در غرفه شرکت "جهان نوین آریا" هستیم که صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و پیشرانه شش سیلندر 4 لیتری آن بزرگ‌ترین مانع برای فعالیت قانونی آن در بازار کشور خواهد بود.

نیسان پاترول نیسمو در غرفه جهان نوین آریا

نیسان پاترول نیسمو در غرفه جهان نوین آریا

صحبت از پیشرانه خودرو شد، در این خصوص می‌توان گفت که خودروی شاسی بلند نیسان پاترول با کیت بدنه نیسمو، به یک پیشرانه شش سیلندر 4 لیتری مجهز شده است که در حداکثر کارایی خود حدود 275 اسب بخار قدرت و 395 نیوتن متر گشتاور تولید کرده و به چرخ‌های اتومبیل ارسال می‌کند، اما ویژگی اصلی این خودرو مربوط به تغییرات بیرونی و داخل کابین می‌شود که در این بین می‌توان به تیغه‌های آیرودینامیکی قرمز رنگ بر روی مجموعه سپر، چراغ‌های پیشانی جدید با پس زمینه مشکی رنگ، رینگ‌های جدید اسپرت، نصب یک دیفیوزر بزرگ در زیر سپر عقب و همچنین کاهش ارتفاع کابین با استفاده از یک سیستم تعلیق اسپرت اشاره داشت که باعث شده ظاهر این خودروی شاسی بلند ژاپنی کاملا اسپرت و تهاجمی به نظر برسد، هرچند این بسته تقویتی برای داخل کابین هم روکش‌های چرمی تودوزی شده به ارمغان آورده است تا در کنار پنل‌های چوبی کنسول مرکزی و کنسول ابزار، یک فضای کامل لوکس و باکیفیت خلق کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان