ماموریت سه عضو شورای شهر پنجم برای رایزنی با کاندیدای انصرافی

عضو منتخب پنجمین دوره شورای شهر تهران درخصوص انتخاب سه عضو شورا برای رایزنی با دو کاندیدای انصرافی شهرداری تهران خبر داد.

ماموریت سه عضو شورای شهر پنجم برای رایزنی با کاندیدای انصرافی

محمدجواد حق‌شناس در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه صبح امروز اعضای منتخب شورای شهر پنجم با اعلام خبر انتخاب 3 عضو برای گفت‌وگو با دو کاندیدای شهرداری تهران که یکی از آنها انصراف و احتمال انصراف دیگری نیز وجود دارد، گفت: پس از آنکه در جلسه روز چهارشنبه 7 نفر از کاندیدا مشخص شدند، یکی از آنها «بیطرف» در پیامی انصراف خود را از کاندیداتوری شهرداری تهران اعلام کرد و زمزمه‌های انصراف یکی از کاندیداهای دیگر شریعتمداری نیز وجود دارد که برهمین اساس در جلسه صبح امروز تمهیداتی در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه هیات رییسه پذیرفت که باید حضور این افراد به عنوان کاندیدای شهری مسجل می‌شد و پس از آن نامشان در میان کاندیدا قرار می‌گرفت، گفت: البته پیشنهاد دادند که نفرات هشتم و نهم جایگزین این افراد شوند اما مورد موافقت قرار نگرفت.

عضو منتخب پنجمین دوره شورای شهر تهران با بیان اینکه شریعتمداری و بیطرف هر دو سرمایه اجتماعی هستند که با توجه به سوابق می‌توانند به خوبی در فضای مدیریت شهری فعالیت کنند گفت: برهمین اساس رسولی، نژادبهرام و بنده برای گفت‌وگو با این افراد و جلب نظرشان برای باقی ماندن در میان گزینه‌ها انتخاب شده‌ایم که نتیجه این مذاکرات در جلسه روز چهارشنبه اعلام می‌شود.

حق‌شناس در این پاسخ به این سوال که چرا اعضا به پیشنهاد جایگزینی نفرات هشتم و نهم رأی منفی دارند، گفت: استدلال این بود که ما ساز و کار انتخاب 7 نفر را اندیشیده‌ایم و از ابتدا بحثی در خصوص جایگزینی اعضای علی‌البدل نبوده، فلذا اگر قرار باشد در مورد دو نفر جایگزین تصمیم گرفته شود، باید ساز و کار مناسبی اندیشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر