بخشنامه مسابقات انتخابی تیم ملی فوتسال دانشجویان

رئیس فدراسیون ورزش های دانشگاهی بخشنامه مسابقات انتخابی تیم ملی فوتسال دانشجویان برای حضور در مسابقات آسیایی را ابلاغ کرد.

بخشنامه مسابقات انتخابی تیم ملی فوتسال دانشجویان

به گزارش خبرنگار مهر، در بخشنامه ارسالی محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون ورزش های دانشگاهی به مدیران کل تربیت بدنی بخش های مختلف آموزش عالی کشور آمده است:

«احتراماً پیرو نامه شماره 374/285 مورخ 16 خرداد 1396 این فدراسیون در خصوص معرفی ورزشکاران برای ورود به اردوی تیم ملی فوتسال دانشجویان اعزامی به مسابقات فوتسال دانشگاه های آسیا که شهریور ماه سال جاری در کشور چین برگزار می شود، باستحضار می رساند اولین مرحله اردوی انتخابی از تاریخ  5 الی8 مرداد ماه در دانشگاه تهران برگزار می شود. لذا خواهشمند است نسبت به اطلاع رسانی به دانشجویان معرفی شده از آن بخش اوامر مقتضی صادر فرمایند.

ورود دانشجویان دانشگاه آزاد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جامع علمی کاربردی بعد از ظهر روز پنجشنبه 5 مرداد ماه و خروج روز جمعه 6 مرداد ماه است. زمان بازیهای انتخابی هم روز جمعه 6 مرداد ساعت 9 تا 11  و  15 تا 17 می باشد.

ورود دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پیام نور  بعد از ظهر روز شنبه 7 مرداد ماه و خروج روز یکشنبه 8 مرداد ماه ساعت 18 است.

زمان بازیهای انتخابی هم روز یکشنبه 8 مرداد ساعت 9 تا 11  و  15 تا 17 می باشد.

شرایط حضور در تیم ملی دانشجویان به این ترتیب است:

 برابر قوانین و مقررات فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی (FISU) متولدین 11/10/1367 به بعد حق شرکت در مسابقات را دارند.

داشتن معرفی نامه معتبر از دانشگاه مربوطه. 

همراه داشتن اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی.

داشتن بیمه ورزشی سال 1396 (تاریخ صدور بیمه حداقل 72 ساعت قبل از شروع مسابقات باشد).

همراه داشتن اصل و کپی گذرنامه (کسانیکه گذرنامه دارند).

دو قطعه عکس پرسنلی

مکان پذیرش و بازیهای انتخابی : تهران- خیابان انقلاب،خیابان 16 آذر سالن شماره 2 دانشگاه تهران       

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر