فیلم بعدی سازنده «ارباب حلقه‌ها» چیست؟

پیتر جکسون، فیلم‌ساز مشهور که سری‌های «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» را ساخته است قصد دارد به عرصه سینما بازگردد. او البته قرار است با استیون اسپیلبرگ بر سر پروژه تن‌تن همکاری کند، اما اکنون گزارش شده که او در تابستان گذشته پروژه‌ای مخفیانه داشته که اولویت را روی آن گذاشته است.

فیلم بعدی سازنده «ارباب حلقه‌ها» چیست؟

پیتر جکسون

پیتر جکسون، فیلم‌ساز مشهور که سری‌های «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» را ساخته است قصد دارد به عرصه سینما بازگردد. او البته قرار است با استیون اسپیلبرگ بر سر پروژه تن‌تن همکاری کند، اما اکنون گزارش شده که او در تابستان گذشته پروژه‌ای مخفیانه داشته که اولویت را روی آن گذاشته است. اکنون به نظر می‌‌رسد که سرانجام زمانش فرارسیده که این پروژه علنی شود. جکسون قصد دارد روی داستان علمی-تخیلی «موتورهای میرا» کار کند. البته او کارگردان این پروژه نخواهد بود.

فران والش، همسر و شریک او در زمینه تهیه‌کنندگی، و فیلیپا بوینز، نویسنده‌ای که زیاد با آنها همکاری داشته، فیلم‌نامه موتورهای میرا را آماده کرده‌اند. قرار است کریستین ریورز، شاگرد جکسون کارگردانی این فیلم را به عهده داشته باشد و جکسون تهیه‌کننده فیلم باشد. این اولین فیلمی خواهد بود که ریورز کارگردانی می‌کند. جکسون سال‌ها پیش ابراز علاقه کرده بود که فیلم موتورهای میرا را بسازد و اکنون این رویای او به حقیقت خواهد پیوست. به جز جکسون، والش، بوینز، زین وینر، آماندا واکر و دبورا فورت هم تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود.
پیتر جکسون

کتاب موتورهای میرا را فیلیپ ریو نوشته و در سال 2001 هم منتشر شده است. این کتاب دنیایی را به تصویر می‌کشد که در آن در جنگی شصت‌دقیقه‌ای چندین زلزله، فوران آتش‌فشان و اتفاقات دیگر به کره زمین آسیب‌هایی جدی رسانده‌اند. به برخی شهرها مانند لندن موتورهایی وصل شده که آنها را در هوا معلق نگه می‌دارد. البته کره زمین آرام شده، اما این شهرها همچنان در فضا هستند و پیشرفت‌های فناوری هم متوقف شده است. نقش اول این داستان پسری 15ساله به نام تام ناتسورثی است که به دنبال یافتن رمز و رازی است که می‌تواند وضعیت زمین را تغییر دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر