شیرشاه بازسازی می‌شود

دیزنی اخیرا به فکر بازسازی فیلم‌های کلاسیکش افتاده است. جدیدترین فیلمی که در این میان نامش مطرح شده شیرشاه است. این خبر باعث تعجب بسیاری شد چون این فیلم هم از یک سو موفق‌ترین فیلم دوران جدید دیزنی است و هم از سوی دیگر، در آن شخصیت‌های انسانی حضور ندارند.

شیرشاه بازسازی می‌شود

شیر شاه

دیزنی اخیرا به فکر بازسازی فیلم‌های کلاسیکش افتاده است. جدیدترین فیلمی که در این میان نامش مطرح شده شیرشاه است. این خبر باعث تعجب بسیاری شد چون این فیلم هم از یک سو موفق‌ترین فیلم دوران جدید دیزنی است و هم از سوی دیگر، در آن شخصیت‌های انسانی حضور ندارند. اما در هر حال دیزنی قصد بازسازی این فیلم را دارد و آنها نویسنده‌ای را هم پیدا کرده‌اند که داستان را از نو بنویسد.

گفته می‌شود جف نیتانسون فردی است که قرار است فیلم‌نامه فیلم شیرشاه جدید را بنویسد. جان فاورو هم کارگردان خواهد بود. این اولین باری نیست که نیتانسون در دیزنی حضور می‌یابد، چون او نویسنده فیلم «دزدان دریایی کاراییب: مردان مرده داستانی تعریف نمی‌کنند» هم بوده که در ماه‌های آینده اکران خواهد شد. دیگر فیلم‌های معروفی که او نویسنده‌شان بوده به این ترتیب هستند: اگر می‌توانی من را بگیر، ترمینال و ساعت شلوغی 3. او همچنین نسخه اولیه فیلم چهارم سری ایندیانا جونز را نوشت اما دیوید کوپ در نهایت جانشین او شد و فیلم‌نامه نهایی ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین را او نوشت.
شیر شاه

هنوز نمی‌توان گفت که نیتانسون فیلم‌نامه شیرشاه جدید را چطور خواهد نوشت و چه تغییراتی در آن اعمال خواهد بود. اما او سابقه نوشتن فیلم‌نامه‌های دراماتیک، کمدی و پر از اکشن را دارد و به نظر می‌رسد که او گزینه‌ای عالی برای این کار است. همچنین خبر بازسازی شیرشاه به تازگی اعلام شده و خبرهای زیادی درباره آن منتشر نشده است. تنها چیزی که قطعی است این است که آهنگ‌های فیلم اصلی در این فیلم هم استفاده خواهند شد ولی مشخص نیست که چه بازیگرانی در آن ایفای نقش خواهند کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر