ماهان شبکه ایرانیان

همسران جذاب ترین مردان دنیا چه کسانی هستند؟

ممکن است کنجکاو باشید که هنرپیشه‌های جذاب هالیوود چه کسانی را به عنوان فرد ایده‌آل زندگی خود انتخاب کرده‌اند. در این مطلب با ما همراه باشید تا همسران جذاب‌ترین هنرپیشه‌های هالیوود را به شما معرفی کنیم.

همسران جذاب ترین مردان دنیا چه کسانی هستند؟

معمولا هنرپیشه‌های هالیوودی با بازیگران یا افرادی که در صنعت مد یا سینما فعالیت می‌کنند ازدواج می‌کنند. اما کمتر پیش می‌آید همسرانی از طبقه‌ی متوسط و افراد معمولی جامعه انتخاب کنند. امروز در بنیتا جذاب‌ترین مردان هالیوود که البته در میان جذاب‌ترین مردان دنیا نیز هستند و همسرانی کاملا معمولی دارند را به شما معرفی می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

همسر هیو جکمن

هیو جکمن، هنرپیشه‌ی محبوب هالیوود که با بازی در سری فیلم‌های مردان اکس به شهرت رسید، طرفداران زیادی مخصوصا در میان دختران جوان دارد. او هم می‌توانست همسری از میان هنرپیشه‌ها یا سوپرمدل‌ها انتخاب کند اما قلب او برای زنی به اسم دبورا لی تپید و باوجود اینکه همسرش 13 سال از او بزرگتر است، نزدیک 20 سال است که عاشقانه یکدیگر را دوست دارند و با هم زندگی می‌کنند.

همسر میشا کالینز

اگر طرفدار سریال سوپرنچرال یا ماوراالطبیعه باشید حتما کاراکتر «کستیل» را به خاطر دارید. میشا کالینز و ویکتوریا وانتوچ در سال 2002 با یکدیگر ازدواج کردند. همسر او روزنامه‌نگار و دانش‌پژوه است و آن‌ها از دوران تحصیل یکدیگر را می‌شناختند و اکنون صاحب دو فرزند هستند.

 

همسر سلبریتی ها

جاش هالووی بازیگر نقش «ساویر» در سریال «لاست» به مدت 13 سال است که ازدواج کرده است. همسر او اهل اندونزی است و جاش علاقه‌ی زیادی به او دارد. او علی‌رغم برنامه‌ی کاری پیچیده اش برای همسر و دو فرزندش وقت زیادی می‌گذارد.

 

همسران سلبریتی ها

آرون تایلر جانسون، هنرپیشه‌ی انگلیسی به مدت پنج سال است که با سم ازدواج کرده و علی‌رغم اینکه سم 23 سال از شوهرش بزرگتر است، این فاصله‌ی سنی مانع از عشق آن‌ها نشده است. او به همسرش عشق می‌ورزد و این دو صاحب دو فرزند هستند.

 

همسر مت دیمن

مت دیمن، هنرپیشه‌ی سری فیلم‌های معروف «هویت بورن» در طول فیلمبرداری در میامی، با همسر آرژانتینی‌تبار خود که در هتل کار می‌کرد آشنا شد. این دو در سال 2007 با یکدیگر ازدواج کردند و سه فرزند دارند.

 

همسر سلبریتی ها پیرس برازنان

پیرس برازنان هنرپیشه‌ی سابق سری فیلم‌های جیمز باند با کیلی شی اسمیت که روزنامه‌نگار است ازدواج کرد و اکنون دو فرزند دارند. باوجود نظرات منفی‌ای که گاهی در مورد ظاهر کیلی شنیده می‌شود، پیرس برازنان عقیده دارد که همسرش بهترین است. او می گوید از اینکه کیلی را پیدا کرده بسیار خوشحال است.

این‌ها چند نمونه از مردان جذاب هالیوود بودند که همسرانی کاملا عادی داشتند اما این نمونه‌ها کم نیستند. اگر این مطلب را دوست داشتید می‌توانید به مطلب «همسران پولدارترین مردان دنیا» هم سری بزنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان