آیا می‌دانید افراد معروف قبل از شهرت چه کاره بوده اند؟

احتمالاً شما هم طرفدار یکی از افراد مشهور مثل نیکی میناژ یا جانی دپ هستید و همیشه زندگی آن‌ها را دنبال می‌کنید. ولی تابه‌حال فکر کرده‌اید که آن‌ها قبل از به شهرت رسیدن چه کار می‌کرده‌اند؟ با ما همراه باشید.

آیا می‌دانید افراد معروف قبل از شهرت چه کاره بوده اند؟

برخی سوپراستارهای مشهور مانند افراد عادی یک‌زمانی زندگی عادی داشته‌اند، برای مثال می‌توان از شغل نیکی میناژ که قبلا به‌عنوان پیش‌خدمت فعالیت می‌کرده است یا شغل فتی واپ در شرکت پست فدکس، نام برد. با نگاهی به زندگی کنونی آن‌ها می‌توان تغییرات آن‌ها نسبت به گذشته را احساس کرد. اگر مایل هستید تا در زندگی شخصیی سوپراستارها یک ماجراجویی کوچک داشته باشید، ادامه مطلب را در بنیتا بخوانید.

در ادامه نگاهی به زندگی عادی و اولیه‌ی 18 فرد مشهور خواهیم انداخت.

 

نیکی میناژ در رستوران رد لبستر پیش‌خدمت بوده است

نیکی میناژ

نیکی میناژ قبل از رسیدن به شهرت، تنها چالش زندگی‌اش چگونگی تعامل با مشتریان رستوران رد لوبستر بود.

بر اساس گزارش مجله‌ی GQ، نیکی میناژ، خواننده مشهور، هنگام گذراندن دوران دبیرستان دریکی از مشهورترین رستوران‌های زنجیره‌ای کار می‌کرد. سپس به دلیل تعامل نامناسب با مشتریان از کار اخراج شد.

نیکی میناژ دراین‌باره می‌گوید: «من یکی از مشتریان را تا بیرون رستوران دنبال کردم و با بی‌احترامی از او خواستم که خودکار مرا پس دهد، واقعاً از رفتار آن موقع خود خجالت می‌کشم. می‌توانستم محترمانه‌تر با آن مشتری برخورد کنم.»

 

گوئن استفانی در رستوران زنجیره‌ای

گوئن استفانی

قبل از اینکه نام گوئن استفانی کنار نام دیگر افراد مشهور حک شود، نام او را می‌توانستید در لیست کارمندان رستوران زنجیره‌ای Dairy Queen ببینید. در گزارشی از ماهنامه‌ی فرانسوی ماری کلر استفانی گفته است که «لذت به دست آوردن اولین دلار را در این رستوران تجربه کرده است.»

 

فتی واپ به مدت دو روز در شرکت پست فدکس کار کرده است

فتی واپ

فتی واپ قبل از اینکه به خوانندگی رپ روی بیاورد، تجربه کوتاهی در شرکت پست فدکس داشته است.

در یکی از مجلات او گفته است که این کار کوتاه را فقط برای «به دست آوردن دسته‌چک» انجام داده است.

 

تیلور سویفت مسئول هرس کردن درخت‌های کریسمس بوده است

تیلور سویفت

تیلور سویفت در یک مزرعه‌ی درخت کریسمس در پنسیلوانیا به دنیا آمده است. به دلیل اینکه او سن کمی داشته و می‌توانسته است این درخت‌ها را قطع کند، پدرش مسئولیت هرس کردن درخت‌ها را به او محول کرد.

تیلور سویفت با این موضوع مشکلی ندارد و هنوز هم این کار را انجام می‌دهد.

 

مایلی سایرس مسئول جمع‌آوری لباس‌های پرتاب‌شده روی سن بوده است

مایلی سایرس

مایلی سایرس در اوایل زندگی خود مسئول برداشتن لباس‌هایی بود که سمت صحنه پرتاب می‌شد، او برای این کار 10 دلار می‌گرفت. پدر مایلی نیز همین کار را انجام می‌داد.

 

چنینگ تیتوم از دانشگاه اخراج شد و به رقصندگی روی آورد

چنینگ تیتوم

چنینگ تیتوم پس‌ازاینکه در 19 سالگی از دانشگاه اخراج شد، وارد صنعت رقص شد و توانست به موفقیت‌های چشم‌گیری در این حوزه برسد.

البته تیتوم پس‌ازاینکه در فیلم «Magic Mike» به ایفای نقش پرداخت، هیچ گونه علاقه‌ای نسبت به ادامه‌ی شغل قبلی خود نداشت و کار خود را در بازیگری ادامه داد.

 

شاید ریچل مک‌آدامز را در مک‌ناگت مرغ مک‌دونالد دیده باشید

ریچل مک ادامز

ریچل مک‌آدامز می‌گوید یکی از اولین شغل‌های او در مک‌دونالد بوده است، جایی که حدود 3 سال را در آن‌جا سپری کرده است. خواهر و برادرش هم در آن‌جا با او کار می‌کرده‌اند، جالب این‌جاست که خواهرش مدیر او بوده است. باوجوداینکه مدیر آن‌جا خواهرش بود، ولی به دلیل ضعف در کار مجبور به ترک مک‌ناگت شد. او در گزارشی به مجله‌ی Glamour گفته است که «من به‌اشتباه یک ماشین آب‌میوه‌گیری را شکستم که همین مقدمه‌ای برای خروج من از آن رستوران بود.»

 

کانیه وست با افتخار از شرکت گپ یاد می‌کند

کانیه وست

همان‌طور که او سال 2004 در شعر «Spaceship» خود گفته است، مسئولیت دستیار فروش شرکت گپ (گپ شرکت تولیدکننده لباس و کیف و کفش آمریکایی است) در سن 15 سالگی را به عهده داشته است. او در گفت‌وگویی با مجله‌ی Paper گفته است قبلاً از کار کردن با شرکت گپ بیزار بوده است، چون نمی‌توانست یک حقوق مناسب را در آن‌جا کسب کند. در حال حاضر او خط تولید لباس اختصاصی خود را دارد. کانیه وست سال 2015 در گفتگو با Vanity Fair گفته است که می‌خواهد گپ را دگرگون کند.

 

مگان مارکل قبلا خوش‌نویس کارت دعوت‌های عروسی بوده است

مگان مارکل

اگر دست‌خطی زیبا دارید، توجه کنید که این بازیگر مشهور نیز تخصص شمارا دارد. اگر که یک عروسی در پیش دارید، فقط تصور کنید که کارت عروسی‌هایتان با دست خط این بازیگر مشهور نوشته شود، بازیگری که در حال حاضر نامزد شاهزاده‌ی هری ولز نیز هست.

او حتی در یک برنامه‌ی تلویزیونی به لَری کینگ ‏ مجری پر سابقه‌ی شبکه‌ی تلویزیونیِ سی‌.ان‌.ان هم آموزش خوش‌نویسی داده است.

 

بیانسه قبلا یک آرایشگر مو بوده است

بیانسه

شاید عجیب به نظر برسد، ولی بیانسه هم یک شغل معمولی داشته است. در یک مستند از شبکه HBO، بیانسه گفت که «زندگی چیزی جز یک رؤیا نیست»، سپس او از کار آرایشگری خود در سالن آرایش «Tina's Knowles» صحبت کرد.

 

جی زی ادعا کرده است که قبلاً از طریق فروش مواد مخدر درآمد کسب می‌کرده است

جی زی

بعدازاینکه پدر جی زی، خانواده آن‌ها را ترک کرده است، او به خرید و فروش کوکایین و کراک روی آورد. او می‌خواست با این کار به مادرش کمک کند تا هزینه‌های پایه‌ی زندگی خانواده‌ی آن‌ها را پرداخت کند.

او در گزارشی دراین‌باره گفته است «من در اوایل به شرایط خود فکر می‌کردم، به این فکر می‌کردم چگونه می‌توانم یک لباس بخرم، به این فکر می‌کردم که مادرم چگونه بدون حمایت پدرم باید خرج زندگی ما را بدهد و از روی اجبار دست به همچین کار ناشایستی زدم. ولی پس از مدتی متوجه ضررهای این کار ناشایستم شدم و آن را ترک کردم.»

 

جانی دپ نیز سابقه‌ی فروش خودکار را داشته است

جانی دپ

حتما فکر می‌کنید که فروختن خودکار چقدر سخت است، ولی جانی دپ این کار را با تل‌مارکتینگ (کاربرد تلفن در بازاریابی و فروش) انجام می‌داد، همین امر باعث شد تا او مهارت بازیگری خود را بهبود بخشد.

او در گفت‌وگو با New York Daily News می‌گوید «کار من بسیار جالب بود، در این کار شما مجبورید به غریبه‌ها زنگ بزنید و بگویید که من ادوارد کلارتمن از کالیفرنیا هستم و نقش بازی کنید.»

 

تام کروز قبلا مسئول حمل چمدان‌ها بوده است

تام کروز

قبل از اینکه  تام کروز تبدیل به یک سوپراستار در هالیوود شود، مسئول حمل چمدان‌ها به اتاق هتل‌ها بوده است. ظاهراً این پایان کار نبوده و تام کروز قصد داشته است تا تبدیل به یک کشیش شود، ولی مراحل را به‌ صورت کامل طی نکرده است.

 

اشتون کوچر غلات را جمع‌آوری می‌کرده است

اشتون کوچر

 اشتون کوچر برای پرداخت هزینه‌های دانشگاه خود، در کنار درس کار می‌کرد، او مسئول جمع‌آوری غلات در شرکت جنرال میلز (شرکت مواد غذایی آمریکایی است) بوده است، سپس او به نیویورک رفت و تبدیل به مدل شد، پس‌ازاین اتفاق در فیلم That '70s Show به ایفای نقش پرداخت.

 

چیس کرافورد در شرکت ابرکرومبی اند فیچ مسئول استقبال از مشتریان بوده است

جاستین هارتلی

 کرافورد دراین‌باره می‌گوید «من از کار کردن در آنجا متنفر بوده‌ام، آن‌ها هرروز یک آهنگ را با صدای بلند پخش می‌کردند. آن‌قدر صدای آن آهنگ زیاد بود که من نمی‌توانستم به‌راحتی با مشتریان صحبت کنم و قبل رسیدن به محل کار از چند خیابان جلوتر هم‌، صدای آهنگ را می‌شنیدم. به همین دلیل از آن‌ها خواستم تا در قسمتی دیگر مرا مشغول به کار کنند.»

 

جاستین هارتلی قبلا چمن هرس می‌کرده است

مگان فاکس

 جاستین هارتلی قبلا به همراه برادرش چمن‌های همسایگان خود را به قیمت 20 دلار هرس می‌کرده‌ است، او در گفت‌وگویی با سایت Business Insider گفته است که: «من در طول هفته نزدیک به 10 کار را انجام می‌دادم.»

 

مگان فاکس هر هفته یک‌بار لباسی مانند موز را به تن می‌کرده است

مگان فاکس

در گفت‌وگویی با الن دی‌جنرس، فاکس می‌گوید «من قبلاً در یک شیرینی فروشی در فلوریدا کار می‌کرده‌ام و هر چهارشنبه مجبور بوده‌ام یک لباس مانند موز را به تن کنم تا مشتریان فروشگاه بیشتر شوند.»

منبع: Businessinsider

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان