دنیل دی لوئیس از بازیگری خداحافظی کرد

دانیل دی لوئیس بازیگر مشهور سینمای جهان و پرافتخارترین بازیگر سینما، بعد از آخرین فیلمش که آخرین همکاری‌ با پاول توماس اندرسون است، از سینما خداحافظی خواهد کرد. او دلیل این کارش را توضیح نداد و در ادامه نیز توضیح دیگری نخواهد داد.

دنیل دی لوئیس از بازیگری خداحافظی کرد

خبر کوتاه بود؛ دنیل دی‌لوئیس از بازیگری خداحافظی کرد. پرافتخارترین بازیگر جهان که تنها در 19 فیلم سینمایی بازی کرده بود، بعد از بیستمین فیلمش، سینما را ترک خواهد کرد. این خبر ساعاتی پیش منتشر شد و شوکی عظیم برای بسیاری از فیلم‌بینان در سراسر جهان بود. با بنیتا همراه باشید.

خداحافظی دنیل دی لوئیس از سینما

بیانیه‌ای کوتاه از سوی او در این مورد منتشر شد: «دنیل دی لوئیس دیگر به عنوان هنرپیشه فعالیتی نخواهد کرد. او از همکاران و مخاطبین خود در طول سالیان دراز بینهایت سپاسگذاری می‌کند. این یک تصمیم شخصی است و بازیگر و نمایندگانش پیرامون این مسئله توضیحات دیگری ارائه نخواهند کرد.»

 آخرین حضور او در پرده‌ی سینماها، فیلم جدید پاول توماس اندرسون با عنوان Phantom Thread خواهد بود که هم‌اکنون در حال فیلمبرداری است و دسامبر امسال اکران خواهد شد.

خداحافظی دنیل دی لوئیس از سینما
دنیل دی لوئیس و پاول توماس اندرسون

دی‌لوئیس در سال 1957 در لندن به دنیا آمد. اولین تجربه‌ی بازی او در فیلم «یکشنبه؛ یکشنبه‌ی لعنتی» بود. او پرافتخاترین بازیگر دنیاست که سه جایزه‌ی اسکار را برای فیلم‌های پای چپ من(1989)، خون به پا می‌شود(2007) و لینکلن(2012) در کارنامه دارد، به علاوه‌ی انبوهی جوایز معتبر و نامزدی‌های فراوان. دی‌لوئیس در بازیگری پیرو سبک متد اکتینگ است و همواره به تحقیق گسترده در مورد نقش‌هایش مشهور است. به عنوان مثال او برای بازی در نقش «هاوک آی» در فیلم آخرین بازمانده‌ی موهیکان‌ها، شکارحیوانات، پوست کندن آن‌ها و ساختن قایق سرخپوستی را عملا یاد گرفت. اکنون عاشقان بازی دی‌لوئیس برای آخرین بار او را در نقش یک طراح مد به عنوان دومین و آخرین همکاری او با پاول توماس اندرسون  خواهند دید.

خداحافظی دنیل دی لوئیس از سینما
دنیل دی لوئیس در آخرین بازمانده موهیکان‌ها
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان