ماهان شبکه ایرانیان

بیانسه دوقلوهایش را به دنیا آورد

بالاخره دیدگان بیانسه و همسرش جی زی به دوقلوهای‌شان روشن شد. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

بیانسه دوقلوهایش را به دنیا آورد

بالاخره دوقلوها از راه رسیدند!

خواننده پاپ آمریکایی بیانسه دوقلوهایش خودش را به دنیا آورده است. این خواننده 35 ساله که در حال حاضر مادر یک دختر 5 ساله به نام آبی آیوی کارتر است قبلاً اعلام کرده بود که انتظار این دوقلوها را می‌کشد. این زوج قبلاً خبر حاملگی بیانسه را با فرستادن عکسی در اینستاگرام اعلام کرده بودند. جالب است بدانید که این عکس با بیش از هشت میلیون لایک در 24 ساعت توانست یک رکورد تاریخی از خود به جای بگذارد. این خبر حتی خبرهای مربوط به مراسم تحلیف ریاست جمهوری ترامپ را تحت ‌الشعاع خود قرار داد.

بیانسه  و جی زی

تنها دو هفته بعد از ارسال این عکس بود که او اجرای فوق‌العاده خود در مراسم جوایز گِرمی را داشت و در همان شب این زوج آهنگ مشترک خود با دی جی خالد را منتشر کردند. آلبوم لیموناد او در سال 2016 پرفروش‌ترین آلبوم سال شد.

بیانسه بعد از اعلام خبر حاملگی‌اش برخلاف رویه بقیه ستاره‌ها سعی کرد با ارسال عکس و ویدئو دنیا را از آخرین خبرهای مربوط به حاملگی‌اش آگاه سازد. البته یک منبع آگاه اشاره کرده بود که هدف بیانسه این است که به زنانی که حامله هستند روحیه بدهد و اینکه او می‌داند زنان در این دوره شرایط سختی را تجربه می‌کنند.

بیانسه

با این حال هنوز از جنسیت دوقلوهای به دنیا آمده اطلاعی در دست نیست. اما منابع متعددی خبر این تولد را در بیمارستانی واقع در لوس‌آنجلس تایید کرده‌اند. همین جمعه زنی ناشناس دیده شده که در حال حمل دسته گلی همراه با دو بادکنک صورتی و آبی بوده است. همراه این دسته گل کارتی بوده که روی آن حروف اول اسم دو خواننده (B+J) نیز ذکر شده است که همین موضوع شایعات را تقویت می‌کند که بیانسه و جی زی صاحب یک پسر و دختر شده‌اند.

یک منبع ناشناس به مجله (PEOPLE) گفته که این زوج بسیار خوشحال هستند و اخبار این تولد را با خانواده و دوستان نزدیک‌شان در میان گذاشته‌اند. البته هنوز شاهد واکنش رسمی از طرف این زوج نبوده‌ایم.

بیانسه

بیانسه در مصاحبه‌ای که چندی پیش با مجله (Elle) داشت در رابطه با تجربه حاملگی‌اش اشاره کرده بود: من فقط دلم می‌خواهد فرزندانی سالم و خوشحال داشته باشم که بتوانند آرزوهای خود را دنبال کنند.

البته این خواننده جوان تایید می‌کند دادن همه چیز به بچه‌ها می‌تواند به ضرر آنها تمام شود. او اشاره می‌کند: همه درد را تجربه می‌کنند اما گاهی اوقات برای اینکه رشد کنید نیاز دارید که راحت نباشید. درد تجربه‌ی خوشایندی نیست اما اگر من درد را تجربه نمی‌کردم نمی‌توانستم دخترم را در آغوش بگیرم.

بیانسه

بیانسه در سال 2012 دخترش را در نیویورک به دنیا آورد که این خود سبب ایجاد یک طوفان در سطح وب شد. این دختر پنج ساله حالا آماده می‌شود تا  تبدیل به خواهر بزرگ‌تر دوقلوهای جدیدی شود که در لوس‌آنجلس به دنیا آمده‌اند. خبر تولد دوقلوهای بیانسه و همسرش جی زی در حالی منتشر می‌شود که چند روز پیش خبر دوقلو حامله بودن امل کلونی همسر جورج کلونی منتشر شد.

منبع: aol، rollingstone، eonline، reuters، bbc و people

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان