نیوشا ضیغمی در پردیس سینمایی کوروش/ اکران عمومی فیلم ما همه گناهکاریم [اختصاصی بنیتا]

نیوشا ضیغمی به همراه دیگر عوامل فیلم در پردیس سینمایی کوروش برای اکران عمومی ما همه گناهکاریم حاضر شدند. در بنیتا بخوانید.

نیوشا ضیغمی در پردیس سینمایی کوروش/ اکران عمومی فیلم ما همه گناهکاریم [اختصاصی بنیتا]

مدتی است که بازیگران و عوامل فیلم‌ها، در سالن‌های سینما حاضر می‌شوند؛ تا در کنار مردم به تماشای فیلم‌هایشان بنشینند. سینمای ایران مدتی است که خوب می‌فروشد و این حال خوب سینما، دلایل زیادی دارد که یکی از آنها می‌تواند همین حضور عوامل فیلم، در کنار مردم، در زمان اکران فیلم‌ها باشد. مدتی پیش بود که «اصغر فرهادی» در آخرین اکران‌های فیلم فروشنده، در سینما کوروش حاضر شد و گپ و گفتی با مخاطبان داشت. مطلب مربوط به حضور اصغر فرهادی در پردیس کوروش را می‌توانید در بنیتا بخوانید. روز یکشنبه نیز عوامل فیلم «ما همه گناهکاریم» به کوروش آمده بودند. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

نیوشا ضیغمی در پردیس کوروش

پیمان عباسی، نیوشا ضیغمی و مارال فرجاد

فیلم «ما همه گناهکاریم» اکرانش را از حدود یک هفته‌ی پیش با 35 سالن سینما آغاز کرده که پردیس کوروش هم‌ یکی از اکران کنندگان آن است. این فیلم تا چهارشنبه‌ی هفته‌ی گذشته 104,358,000تومان فروش داشت.

شامگاه روز یکشنبه پردیس کوروش میزبان عوامل اصلی این فیلم بود. نیوشا ضیغمی، پیمان عباسی، حسن ناظر و محسن مسافرچی از کسانی بودند که به کوروش آمده بودند. همچنین، مارال فرجاد، بازیگر سینما و تلویزیون نیز همراه نیوشا ضیغمی آمده بود. حدود ساعت 9 شب بود که عوامل فیلم در میان علاقه‌مندان حاضر شدند.

نیوشا ضیغمی در پردیس کوروش

پیش از این دیدار عمومی،  آنها در یکی از رستوران‌های مجتمع، در مقابل دوربین خبرنگاران ایستادند. همچنین نیوشا ضیغمی در مصاحبه‌ای با یکی از سایت‌های سینمایی، در مورد فیلم و نقشش در آن توضیحاتی داد. همچنین ضیغمی و فرجاد، جملاتی را به یادگار در یک دفتر یادبودی که در رستوران قرار داشت، نوشتند و امضا کردند.

نیوشا ضیغمی در پردیس کوروش

دقایقی بعد، نیوشا ضیغمی به همراه دیگر عوامل فیلم، در سالن اکران، در مقابل مخاطبان‌شان ایستادند و از آنها به خاطر انتخاب این فیلم برای تماشا، تشکر کردند. مراسم دیگری نیز در کنار این اکران عمومی برگزار شد و آن هم قرعه‌کشی بین مخاطبان فیلم و کسانی که بلیت سینما را از سایت سینما تیکت خریداری کرده بودند، بود. نکته‌ جالب در این قرعه‌کشی این بود که دو نفر از برندگان سایت سینما تیکت، بلیت‌شان را کنسل کرده بودند. علاوه بر هدایایی که سایت سینما تیکت به مخاطبان می‌داد، اسپانسر فیلم ما همه گناهکاریم نیز، یک قرعه‌کشی در میان حاضران در سالن انجام داد و هدایایی به آنها اهدا کرد.

نیوشا ضیغمی در پردیس کوروش

بعد از انجام قرعه‌کشی و صحبت‌های پایانی، طبق معمول عکس گرفتن مخاطبان با بازیگران نیز نیز شروع شد. با این که پخش فیلم نیز در سالن آغاز شده بود، اما همچنان جمعیت حاضر، بی‌توجه به فیلم، در پی عکس گرفتن بودند. در خارج از سالن نمایش هم وضع به همین منوال بود. جمعیت زیادی که بیشترشان هم جوان بودند، منتظر نیوشا ضیغمی بودند. این بازیگر به همراه مارال فرجاد، چند دقیقه‌ای را به لبخند زدن به دوربین‌ها و سلفی گرفتن گذراندند.

نیوشا ضیغمی در پردیس کوروش

فیلمنامه‌ی فیلم ما همه گناهکاریم را «پیمان عباسی» نوشته است و «حسن ناظر» کارگردانی‌اش کرده. تهیه‌کنندگی آن را هم حسن ناظر و «محسن مسافرچی» به‌طور مشترک برعهده داشتند. بازیگران اصلی فیلم، «نیوشا ضیغمی»، «الهام حمیدی»، «امیر آقایی» و «مهران رجبی» هستند. داستان فیلم در مورد مردی به نام فرهاد است. او برای تامین مخارج زندگی روزمره اش با مشکلات زیادی مواجه است.... تا اینکه با بیماری هولناک فرزندش مواجه می شود.... به هر دری می زند اما راهی را نمی یابد.... سرانجام تصمیم نهایی فرهاد سرنوشت متفاوتی را، برای او و خانواده اش رقم می زند...

عکس‌ها و گزارش این مراسم توسط امین نعمتی خبرنگار اختصاصی بنیتا تهیه شده است.

منبع: بنیتا

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان