ماهان شبکه ایرانیان

مارک والبرگ در سری بعدی ترانسفورمرز بازی نمی‌کند

سری فیلم‌های ترانسفورمرز با فروش بالای خود همیشه گیشه‌ها را به تسخیر خود درآورده‌اند. با این حال مارک والبرگ قصد ندارد در سری بعدی این مجموعه شرکت کند.

مارک والبرگ در سری بعدی ترانسفورمرز بازی نمی‌کند

همین چند سال پیش بود که مارک والبرگ حضور خودش را در سری جدید فیلم‌های ترانسفورمرز «عصر انقراض» در نقش (Cade Yeager) یک مخترع جاه‌طلب، مبارزی نترس و پدری فداکار اعلام کرد. او آمده بود تا جای قهرمان جوان قبلی این مجموعه شیا لبوف را بگیرد. با توجه به موقعیت والبرگ و پول خوبی که این مجموعه در گیشه درآورده بود پیش‌بینی‌ها  این بود که والبرگ برای ترانسفورمرز 6 هم حضور خواهد داشت.

ترانسفورمرز

ترانسفورمرز (آخرین شوالیه) همچنان در سینماها در حال پخش است و شرکت پارامونت اعلام کرده که قصد دارد ششمین سری این مجموعه و همچنین اسپین آف (Bumblebee) همان ربات زرد رنگ دوست داشتنی را هم بسازد. گویا این پروژه‌ها بدون کارگردانی مایکل بی صورت خواهند گرفت و حالا مشخص شده که مارک والبرگ هم قصد ادامه حضور در این مجموعه را ندارد.

ترانسفورمرز

مایکل بی قبلاً به ترک این مجموعه این‌طور پاسخ داده بود: این سری فیلم‌ها بسیار بزرگ بودند و کلی زمان و انرژی از شما می‌گیرند. من به اندازه کافی این کار (کارگردانی) را کرده‌ام و اوقات خیلی خوبی را در این کار سپری کرده‌ام. به نظرم وقتی در اوج هستی باید صحنه را ترک کنی. من موفقیت‌های زیادی با این مجموعه به دست آورده‌ام و کلی فیلم دیگر وجود دارد که دلم می‌خواهد آنها را بسازم.

مایکل بی

والبرگ در حال حاضر مشغول حضور در برنامه‌های تلویزیونی مختلف برای تبلیغ ترانسفورمرز (آخرین شوالیه) است. البته در شوی تلویزیونی گراهام نورتون به صورت تلویحی به عدم حضورش در قسمت بعدی اشاره کرده است. او به گراهام می‌گوید: این آخرین حضور من خواهد بود و حالا می‌توانم زندگی خود را پس بگیرم! او اشاره کرده برای اینکه شرایط لازم برای حضور در این مجموعه را از لحاظ فیزیکی پیدا کند مجبور شده پنج ماه تمام  به آماده‌سازی خود بپردازد.

خوشحالی او در بیان این جملات گویای این موضوع است که از ترک مجموعه ناراحت نیست. بعضی شایعات اشاره می‌کنند که او از مدل مویی که برای این مجموعه داشت چندان رضایت نداشته است. او می‌گوید: داشتن موی بلند بدترین چیز بود. من شبیه مادرم در دهه 70 میلادی شده بودم! البته شاید او از پذیرش خودش به عنوان قهرمان این مجموعه از طرف تماشاگران چندان مطمئن نبوده است. رفتن مایکل بی هم به نظر یکی دیگر از دلایلی است که والبرگ تصمیم قطعی خود را گرفته است. به هر حال کار کردن در کنار مایکل بی خودش یک امتیاز محسوب می‌شود. 

مارک والبرگ

پارامونت حالا باید علاوه بر کارگردان به دنبال یک بازیگر جدید برای ترانسفورمرز 6 بگردد. شاید هم پارامونت مجبور شود روی ستاره زن این فیلم ایزابلا مونر بیشتر از اینها سرمایه‌گذاری کند و حال و هوای فیلم را بیشتر زنانه کند، چرا که نه؟! به هر حال واندرومن الان در گیشه حال روز خیلی خوبی دارد. ترانسفورمرز 6 در ژوئن سال 2019 به روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

منبع: screenrant، indianexpress، slashfilm

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان