ماهان شبکه ایرانیان

حوالی سینما؛ محسن افشانی دوبرابر گشت۲ می‌ ارزد

سعید سهیلی با آتش زدن کارت عضویت خانه‌ی سینما، اعتراض خود را به این خانه به دلیل پیگیری نکردن دانلود غیرقانونی فیلمش، نشان داد. مهران مدیری بازهم مهمان جنجالی در دورهمی داشت. اما گل حوالی سینمای این هفته، محسن افشانی بود.

حوالی سینما؛ محسن افشانی دوبرابر گشت2 می‌ ارزد

بازهم حوالی سینما و بازهم زردنویسی. لذتی که نوشتن مطالب حاشیه‌ای برای حاشیه‌پرستان دارد، از لذت انتقام بالاتر است. باز هم یکشنبه‌‌های حوالی سینما آمد و فرصت دست داد تا ببینیم که آتش کدام معرکه را می‌توان بیشتر کرد. با بنیتا همراه باشید.

 

 

یکی مثل من ناقابل 40 میلیارد

cinema-gossips-week-1-khordad%20%287%29.jpg

محسن افشانی بازیگر است. از 17- 18 سالگی هم کارش را شروع کرده است و با بازی در چند سریال و اجرای چند برنامه‌ی تلویزیونی به شهرت رسید. اما بیشتر مردم او را برای بازی در سریال «ترانه‌ی مادری» و اجرای نصف و نیمه‌ی برنامه‌ی ماه محبوب می‌شناسند. ماه محبوب ورژنی از ماه عسل بود که احسان علیخانی برای اینکه تنوعی به گریه‌ها داده باشد، با چند تغییر تاکتیکی، اسم برنامه و خود مجری را عوض کرده بود. اما فقط تا چند قسمت توانست با این اشتباه کنار بیاید. اما موضوع نبش قبر ماه عسل نیست؛ موضوع حرف‌هایی است که محسن افشانی در مورد خودش زده و هزینه‌هایی را که برای به ثمر رسیدنش انجام شده. محسن افشانی 40 میلیارد خرجش شده تا به اینجا رسیده است. حالا با توجه به نرخی که محسن افشانی اعلام کرده، شما حساب کنید چقدر خرج فقط بازیگران سینما و تلویزیون ایران شده! آن هم با این همه بازیگر هم‌سطح و غیر هم‌سطح با  محسن افشانی.

 

آقای سهیلی خودتو آتیش نزنی

cinema-gossips-week-1-khordad%20%283%29.jpg

گشت 2 درحال تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است. این فیلم تاکنون بیش از 19 میلیارد تومان فروخته است. موضوع خوشحال کننده‌ای برای سینمای کشورمان است؛ اما سعید سهیلی برخلاف سینمای ایران، این روزها خیلی شاکی است. از همه‌جا و همه کس می‌نالد. چرا؟ چون فیلمش غیرقانونی دانلود می‌شود. سعید سهیلی در اعتراض به این که چرا خانه‌ی سینما از او که یکی از اعضای کانون کارگردانان است حمایت نمی‌کند کارت عضویت خانه‌ی سینمایش را آتش زد. امیدواریم که هرچه سریع‌تر به این وضعیت رسیدگی شود وگرنه ممکن است این حرکت اعتراضی گستردگی بیشتری بگیرد به آتش زدن جایی یا کسی یا کسی در جایی بیانجامد.

 

دابسمش نمی‌کردیم وقتی دابسمش مد بود

cinema-gossips-week-1-khordad%20%281%29.jpg

سریال دیوار به دیوار هم به پایان رسید. پایانش اما جالب بود و آن همه نبش قبر کردن دابسمش یود. دابسمش که زمانی فضای مجازی را قبضه کرده بود، مثل هر پدیده‌ی زودگذر دیگری زود گذشت. اما صدا و سیما بار دیگر نشان داد که (دقیقا نمی‌دانم چه چیزی را) چیزهایی بلد است. اما نکته‌ی جالب این قضیه این بود که در تکرار یا بازپخش این سریال، دابسمش را حذف کرده بودند. دلیلش هم با خودتان.

 

و بازهم دورهمی

cinema-gossips-week-1-khordad%20%286%29.jpg

مهران مدیری در دورهمی‌اش مهمانی را دعوت کرد که می‌خواست رئیس‌جمهور شود، ولی بازیگر شده بود. لیسانس علوم سیاسی داشت و فوق لیسانس روابط بین‌الملل و این امر بر می‌گردد به دوره‌ی جوانی‌اش. البته بزنم به تخته هنوز هم جوان هستند ایشان. ما نیز به اندازه‌ی مهران مدیری متعجب شدیم. دورخیز و هدف‌گذاری برای ریاست جمهوری و درنهایت بازیگر سریال تلویزیون شدن. این اتفاقی بود که برای مریم معصومی، افتاده است.

منبع: بنیتا

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان