آیا دی کاپریو آن‌قدرها که می‌گوید، دوستدار محیط زیست است؟

مسلم است که غیرممکن به‌نظر می‌رسد که در سال ۲۰۱۶ یک زندگی ۱۰۰% اکولوژیک داشت

این روزها همه لئوناردودی کاپریو را به عنوان یکی از فعالان حفاظت از محیط زیست می‌شناسند ولی این‌طور به نظر می‌رسد که تناقض زیادی در رفتارهای او، به ویژه در زمینه برخورد با محیط زیست وجود دارد.

مسلم است که غیرممکن به‌نظر می‌رسد که در سال 2016 یک زندگی 100% اکولوژیک داشت. آن هم برای کسی که یک سلبریتی به تمام معنا به حساب می آید و بیست و چهار ساعت زیرنظر دوربین‌های کنجکاو خبرنگاران است. لئوناردو دی کاپریو این روزها به عنوان جدی‌ترین حافظ محیط زیست در دنیای سلبریتی ها به حساب می‌آید و او دائما دراین زمینه به فعالیت می‌پردازد و نگرانی‌هایش را مطرح می‌کند. اما آنچه جالب به نظر می‌رسد تناقض‌هایی است که در زندگی او به چشم می خورد: از یک سو پست‌های او در شبکه های اجتماعی مبنی بر دغدغه‌های زیست محیطی اش و از سوی دیگر سفرهای پی در پی لئو با جت شخصی‌اش که از این جت ها به عنوان یکی از آلوده کننده ترین ابزارهای حمل ونقل یاد می‌شود.

البته او چندین وسیله کاملا Eco-Friendly (دوستدار محیط زیست) هم دارد، به عنوان مثال پشت اتومبیل‌های هیبریدی که آلودگی کمتری ایجاد می‌کنند می‌نشیند وبارها و بارها دیده شده که همراه با نامزدش از دوچرخه های عمومی شهر نیویورک برای رفت و آمد استفاده می‌کنند. ولی همین چند روز پیش بود که لئوناردو با جت شخصی‌اش از شهر کن فرانسه به نیویورک سفر کرد تا جایزه ای که به خاطر تلاش هایش در جهت حفظ محیط زیست به او تعلق گرفته بود را دریافت کند. این دقیقا مثل آن است که بگوئید که رژیم گیاه خواری دارید و یک ساندویچ جانانه بخورید. و یا اینکه بخواهید با کرم شکلات، دندان‌های‌تان را مسواک کنید. 

درعین حال می‌توان این را درک کرد که یک ستاره بین المللی مثل لئو، این اجازه را دارد که با وسیله حمل و نقل شخصی‌اش سفر کند و از حریم خصوصی‌اش لذت ببرد ولی باید این نکته را هم در نظر داشت که این پروازهای خصوصی، در ازای حمل تعداد محدودی مسافر، گاز دی اکسید کربن زیادی تولید می‌کنند و این پیغام متناقضی با پیامی دارد که لئوناردو در طول سالهای اخیر درمورد اهمیت مراقبت از کره زمین منتشر می‌کند. شاید دی کاپریو از مزایای پروازهای بیزنس که بسیاری از سلبریتی ها از آن بهره می‌برند اطلاعی ندارد.. راه‌کاری که می‌تواند در ایجاد آلودگی کمتر در کره زمین خیلی موثر باشد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر