درس هایی که می‌‌توان از استایل جکی کندی آموخت

Getty

Jackie Kennedy

Getty

مسلماً در دنیای مد، هرکس با نوع لباس پوشیدن خود، امضا مخصوص به خود را درست می‌کند. در مورد کندی لباس‌های خوش‌دوخت در کنار زیورآلات ازجمله کلاه‌ها، دستکش‌های سفید همواره، به‌عنوان یک زن خوش‌تیپ در زمان خودش و حتی بعد از زمان شهرتش، به‌عنوان امضا خاص او در انتخاب استایل است. در ادامه با بنیتا همراه باشید تا استایل این خانم خوش‌پوش را بیش‌تر بشناسید.

از رفتارهای ذاتی کندی به‌عنوان یک استایل می‌توان درس‌ها و نکات مهمی گرفت. این رفتارها به‌صورت غیرارادی از او سر می‌زد، همان‌طور که در یک عکس از او در سال 1971 می‌بینید. موهای آشفته در باد، شلوار جین و بولیز بافتنی ساده، عینک مخصوص خودش در دستانش در یک پرتره غیرحرفه‌ای که کار زیادی هم بر روی آن انجام‌نشده، آن‌چنان چشم‌نواز شده است که می‌تواند به‌عنوان یک الگو توسط سایر عکاسان و مدل‌ها استفاده شود.

همه این حرف‌ها نشان می‌دهد که درس‌های زیادی می‌توان از این شخصیت گرفت، بنابراین ما در آرشیو عکس‌های کندی که از مراسم‌های مختل تا گشت‌وگذارهای او در خیابان بوده است رو عمیقاً بررسی کردیم تا بتوانیم درس‌های مهمی از رفتارهای او رو کشف کنیم.

 

Jackie Kennedy

Getty

خودت خلاق باش: کلوش در زمان کنونی هم رایج است، ولی کلوش بلند و به سبک این مبتکر مد خیابانی در زمان خود یک استایل خاص بوده است. به‌جای پوشیدن لباسی بارنگ‌های ملایم، او یک شلوار کلوش قرمز رو با پیرهنی به رنگ آبی تیره با آستین‌های بالا داده ست کرده است. علاوه بر این از یک کمربند نسبتاً مردانه و صندل‌هایی با کف ساده استفاده کرده است.

 

Jackie Kennedy

Getty

وقتی شک داری، به اصول ساده تکیه کن: در نگاه اول به نظرمی آید کنی یک جالباسی پر از لباس‌های خاص باشد، ولی با دقت در ظاهر او می‌فهمیم هرچه هست در سادگی و اصول اولیه لباس‌ها و استایل او نهفته است. یک پیراهن ساده با خطوط سیاه و سایه‌دار به همراه شلوار جین ساده، بدون تجملات خاص به کندی یک استایل منحصربه‌فرد بخشیده است. به عینکش در دستانش دقت کنید.

 

Jackie Kennedy

Getty

پوشش زیری خاص خودت را داشته باش: چقدر این لباس به نظر شما مدرن است؟ جکی ترکیبی از کت و چکمه‌های ساق بلند بارنگ آبی تیره به همراه لباس یقه دار قرمز گیلاسی به‌عنوان لباس پایه و زیر کت خود، ایجاد کرده است.

 

Jackie Kennedy

Getty

رنگ رو جدا از هم استفاده کن: لباس شب سیاه خوب است؟ صبر کنید. کندی شما رو راه نمایی می‌کند، او با استفاده از ترکیب مربعی در سفیدی گردن خود در بالا، لباس شب سیاه به همراه یک دامن به رنگ زرد گل‌های همیشه‌بهار با یک پاپیون زیبا و دستکش‌های سفید، یک استایل چشم‌گیر را به وجود آورده است.

 

Jackie Kennedy

Getty

الگوهای مختلف رو امتحان کن: زمانی که شما فکر می‌کنید باید یک استایل از بانو اول سابق ببینید، جکی با دامن زیگزاگ سیاه‌وسفید کوتاه خودش به همراه کفش‌های باله سیاه و تخت خودنمایی خواهد کرد. شما دچار یک تعجب و شگفتی عجیب در شخصیت و لباس او هستید. از آزادی خود در انتخاب لباس لذت ببرید.

 

Jackie Kennedy

Getty

لباس مردانه را با یک پاپیون متعادل‌تر کن: جکی با استفاده از یک پاپیون در یقه‌ی پیراهن خود، توانسته است یک تضاد خوب ایجاد کند، علاوه براین در زنانگی لباس یک نشانه به وجود آورده است. به‌صورت خارق‌العاده‌ای المان‌های یک لباس امروزی در لباس کندی توسط یک پاپیون و لباس مردانه ایجادشده است.

 

Getty

با تضادها بازی کن: مسلماً این ناهماهنگی، هماهنگ شده است، جکی کندی می‌داند که کت ه جعبه‌ای او که خم و کج شده است در این ناهماهنگی، زیبایی دوچندانی به او می‌دهد.

 

Jackie Kennedy

Getty

همیشه رمزآلود باش: یک روسری به همراه عینک دودی با شیشه‌های مربعی یک حالت خاص رمزآلود به وجود آورده است، دقیقاً برای روزی است که از موهای بدفرم خسته آید و می‌خواهید مخفی باشند.

 

Jackie Kennedy

Getty

کتتان رو روی شانه بی اندازید: برای اینکه بر روی پله‌های خروجی اضطراری هواپیما در سردترین ماه سال، چگونه می‌توانید خاص باشید؟ با انداختن یک کت کلاسیک با الگوهای خاص پلنگی.

 

Jackie Kennedy

Getty

لایه‌های مشکی داشته باش: جوراب‌های ساق بلند سیاه ساده همانند دستکش‌های سفید، عینک مربعی به‌عنوان الگوهای همیشگی و امضا شخصی جکی کندی محسوب می‌شود.

 

Jackie Kennedy

Getty

شانه‌ها رو بیرون بگذار: شانه‌های اول به‌عنوان یک قسمت زمخت از بدن محسوب می‌شدند، ولی جکی کندی به ما نشان داد که بهترین راه برای نشان دادن جذابیت پوست یک زن شانه‌های ظریف اوست.

 

Jackie Kennedy

Getty

 تضاد رنگی به وجود بیاور: جکی توانسته است با استفاده از کیف مشکی کوچک، کلاه‌سیاه، کمربندی که باظرافت کامل به دور کمر او پیچیده است تضادها رو القا کند. دقت کنید که لباس اصلی او کاملاً سفید است.

 

Jackie Kennedy

Getty

سرتاپا سفید: برای یک روز آفتابی و بیرون از خانه، روی آب جکی کندی از یک ترکیب از سرتاپا سفید استفاده کرده است، ترکیبی که باعث درخشش او زیر آفتاب خواهد شد.

 

Jackie Kennedy

Getty

کمربند رو محکم ببند: ناخودآگاه نگاه همه را به سمت کمر خود هدایت کنید. با استفاده از بستن سفت کمربند نگاه‌ها رو مجذوب خود کنید. همچنین کمربند تزیین‌شده و رنگ متضاد باعث زیبایی خاصی خواهد شد.

 

Jackie Kennedy

Getty

همگام با زمانه پیش برو: در سالگرد 40 سالگی خودش جکی یک ست دهه هفتاد را انتخاب کرده است. لباس خودش را با گوشواره‌های دیسکویی، گردن بند مروارید خودش ست کرده است.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان