ماهان شبکه ایرانیان

ملکه‌های جنگجوی الی صعب/ اینستامُد

در اینستامد به بررسی آخرین پست‌های اینستاگرامی طراحان مطرح جهان می‌پردازیم. در ادامه‌ی قسمت قبل اینستامد، این قسمت را به کالکشن جدید الی صعب و ملکه‌های جنگجویش اختصاص می‌دهیم.

ملکه‌های جنگجوی الی صعب/ اینستامُد

علاقمندان به دنیای مُد، دوست دارند همیشه به‌ روز باشند و از آخرین اخبار مد و کالکشن‌های جدید باخبر باشند. یکی از راه‌های به روز بودن و اطلاع از آخرین اخبار، اینستاگرام است. در این سری مطالب در بنیتا که با نام «اینستامُد» می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید، آخرین پست‌های اینستاگرامی طراحان و برندهای مطرح دنیای مُد را برای شما قرار خواهیم داد. این قسمت را در ادامه‌ی قسمت قبلی اینستامد، به اوت‌کوتورهای الی صعب، که در نمایش زنده‌ی لباس با نام «ملکه‌های جنگجو» یا «داستان پادشاهان» به نمایش گذاشته شد می‌پردازیم.

الی صعب

الی صعب، طراح مشهور لبنانی این هفته را به آماده سازی و نمایش لباس‌های اوت کوتور یا سفارشی گذراند. این‌بار این لباس‌ها با تم قرون وسطی‌ای و با نام «ملکه‌های جنگجو» یا «داستان پادشاهان شکست‌خورده» به نمایش گذاشته شد. این برند ابتدا با نشان دادن تصاویری از محل نمایش و تصاویری از مدل‌ها، خبر از شروع این رویداد داد.

الی صعب

سپس با انتشار تصویری از آماده‌سازی محیط نمایش، مکان نشستن داوران و چیدمان جایگاه‌های اول را نشان داد. فضای فشن شو از قصرهای پادشاهی الهام گرفته شده بود. بسیاری از کاربران در کامنت‌ها گفته بودند که فضا شبیه به فضای سریال بازی تاج و تخت است. این رویداد از طریق لایو اینستاگرام برای کاربران به نمایش گذاشته شد.

الی صعب

کوتورهای گلدوزی شده که در نهایت ظرافت کار شده بودند و در آن ها از پارچه‌های با کیفیت و متنوع استفاده شده بود، لباس‌های ملکه‌های جنگجوی این فشن شو را نشان می‌دادند.

الی صعب

در برخی از کوتورهای این شو مانند لباسی که در تصویر بالا می‌بینید، طلا نیز کار شده بود و جلوه‌‌ای اشرافی‌تر به این لباس‌ها داده بود.

الی صعب

یکی از لباس‌های آن شب که مورد توجه همه واقع شد، لباس عروسی بود که با الهام از لباس‌های قرون وسطی طراحی شده و با رگه‌هایی از طلا تزئین و کار شده بود.

کالکشن الی صعب

در تصاویر دیگری که از کالکشن اوت کوتور پاییز و زمستان 2017-2018 در صفحه‌ی اینستاگرام الی صعب منتشر شد، به جزئیات لباس‌ها توجه شده بود تا کاربران بتوانند هنری که که در این طرح‌ها به کار رفته بود را از نزدیک ببینند.

از کنار اکسسوری‌های این کوتورها که زیبایی این لباس‌ها را دوچندان می‌کرد هم نباید به سادگی گذشت. کیف‌های مخملی کوچک و زیورآلاتی با المان‌های قرون وسطی‌ای که در تصاویر بالا می‌بینید ازجمله این اکسسوری‌ها بودند.

در اینستامد سعی می‌کنیم به برندهای مطرح بپردازیم. اگر برندی مد نظر شما عزیزان هست که دوست دارید اخبار آن را دنبال کنید، حتما در کامنت‌ها برای ما بنویسید تا در قسمت‌های بعدی به آن‌ها نیز بپردازیم.

اگر به اخبار جدید مد علاقه دارید می‌توانید مطالب «اینستامد» را در بنیتا دنبال کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان