مایکل مور آماده افتخار آفرینی در جشنواره دوویل است

فیلمساز برنده اسکار افتتاحیه فرانسوی آخرین مستند خود را درست قبل از اینکه چندین سکانس مهم از فیلم را در فرانسه در تاریخ ۷ سپتامبر نمایش دهد، برگزار خواهد کرد.

کارگردان افتتاحیه فرانسوی فیلم مستند خود یعنی حمله بعدی به کجاست؟ را برگزار خواهد کرد. مایکل مور آماده افتخارآفرینی دوویل است، به عنوان کارگردانی که جایزه حرفه‌ای جشنواره را برای اجرای 2 تا 11 سپتامبر خواهد گرفت. با بنیتا در ادامه مطلب همراه باشید.

فیلمساز برنده اسکار افتتاحیه فرانسوی آخرین مستند خود را درست قبل از اینکه چندین سکانس مهم از فیلم را در فرانسه در تاریخ 7 سپتامبر نمایش دهد، برگزار خواهد کرد.

در اعلامیه سه‌شنبه، مسوولان برگزاری، مور را یک قهرمان آمریکایی نامیدند که کشور خود را در برابر بدترین دشمن خود یعنی ایالاتر متحده، حفظ می‌کند.

مسوولان برگزاری می‌گویند: از یک فیلم به بعد، در فیلم‌های راجر و من، بولینگ برای کلمباین و کاپیتالیسم: یک داستان عاشقانه، او تلاش کرد تا نشان دهد چگونه رویای آمریکایی سرابی بیش نیست. 

مور پا جای پای بزرگانی همچون کیت بلنچت، جسیکا چاستین و یان مک‌کالن گذاشته است.

همانطور که قبلا اعلام شد، رییس هیئت منصفه دوویل، وزیر سایق فرهنگ، فردریک میتراند است که خود دارای سابقه تهیه‌ فیلم و تلویزیون و کارگردان بوده است.

افتخارآفرینان قبلی دوویل مایکل بی (کارگردان)، لارنس بندر (تهیه‌کننده) و پاتریشیا چارلکسون و کینو ریوس (بازیگر) بوده‌اند.

لاین‌آپ این جشنواره 23 آکوست اعلام خواهد شد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر