ماهان شبکه ایرانیان

کافه رایا

میزهای کافه همه چوب زرشکی هستند و صندلی‌ها قهوه‌ای روشن. یک کاناپه‌ی بزرگ زرشکی هم در کافه هست که جای خوبی است برای نشستن و خستگی درکردن. در کافه رایا، از طراحی دیوارها و طاقچه‌های چوبی پر گل تا معماری داخلی ساده و روشن‌اش را چند دوست با همکاری هم انجام داده‌اند. این است که از همان اول متوجه روح صمیمی و دوستی‌ای که در کافه جریان دارد، خواهید شد.

کافه رایاخیابان خردمند شمالی، از آن خیابان‌های مرکز شهر است که بافت قدیمی‌اش را حفظ کرده و می‌توانید در آن پیاده‌روی کنید بدون آن‌که حس کنید میان برج‌ها و آهن‌ها محاصره شده‌اید. کافه رایا را، جایی میان همین زیبایی‌ها از چهارپایه‌ها‌ی کوچک رنگی که در پیاده‌روگذاشته پیدا کنید. کافه‌ای روشن و خوش‌رنگ با دیوارهایی به رنگ سبزآبی که رویش نقش‌های جالبی نقاشی شده است.

کافه رایامیزهای کافه همه چوب زرشکی هستند و صندلی‌ها قهوه‌ای روشن. یک کاناپه‌ی بزرگ زرشکی هم در کافه هست که جای خوبی است برای نشستن و خستگی درکردن. در کافه رایا، از طراحی دیوارها و طاقچه‌های چوبی پر گل تا معماری داخلی ساده و روشن‌اش را چند دوست با همکاری هم انجام داده‌اند. این است که از همان اول متوجه روح صمیمی و دوستی‌ای که در کافه جریان دارد، خواهید شد.

کافه رایامنوی کافه، مثل همه‌ی چیزهای دیگرش پر است از رنگ و طرح‌های شاد. می‌توانید قهوه‌ای سفارش بدهید و پشت یکی از میزها ساعت‌ها بنشینید و کار کنید. اگر دلتان نمی‌خواهد که رفت و آمدها خلوتتان را به‌هم بریزد، از پله‌های چوبی سمت چپ بالا بروید و غرق آرامش و سکوت شوید.

کافه رایابیشتر شیرینی‌ها و کیک‌هایی که در یخچال کافه می‌بینید، روزانه و در آشپزخانه‌ی کافه تهیه می‌شوند. پای سیب رایا را از دست ندهید، بر خلاف بسیاری دیگر از کافه‌ها این پای سیب قطعه‌ی مستطیل شکلی است که برای شما تهیه شده و بُرشی از یک پای سیب بزرگ نیست. پای را گرم و با عطر خوش دارچین، سر میز شما خواهند آورد. اگر گرسنه هستید، پنینی بوقلمون سفارش بدهید. دوستان در کافه رایا، تمام خوراکی‌ها را همان موقع و از مواد تازه برای شما آماده خواهند کرد.

کافه رایااگر یک روز صبح گذارتان به کریمخان افتاد، نگران نباشید که هنوز ساعت 9 نشده و وقت صبحانه‌ی کافه‌ها نیست. کافه رایا ساعت 7 صبح با صبحانه‌های دلنشین‌اش منتظر شماست.

کافه رایااگر نگران طرح‌ترافیک نیستید، می‌توانید با ماشین به رایا بروید و جایی روبروی کافه ماشین را پارک کنید. اما اگر از آن دسته دوستانی هستید که از وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کنند، چند دقیقه پیاده‌روی از سر خیابان خردمند شمالی حال شما را خوش خواهد کرد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان