ماهان شبکه ایرانیان

استقلال و پرسپولیس انگیزه ما را بیشتر می‌کنند؛

محمودی: مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نداریم

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز شرایط این تیم برای بازی با سرخابی‌های پایتخت در هفته های ابتدایی لیگ برتر را مناسب توصیف کرد.

محمودی: مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نداریم

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر، وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز را در آستانه شروع هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر مطلوب دانست و گفت: فکر می کنم ایده های کادر فنی برای رسیدن بازیکنان به هماهنگی لازم در آستانه رقابت های لیگ برتر عملی شده است. تمام بازیکنان، شرایط خوبی دارند. با این روند، کاملا امیدوار به کسب نتیجه هستیم. کار بسیار سختی پیش رو داریم اما به جوان های تیم که اعتبار فوتبال آذربایجان و آینده ساز این خطه در فوتبال هستند، خوشبین هستم.

وی درباره حضور سینا عشوری در جمع شاگردان یحیی گل محمدی اظهار داشت: خوشبختانه فدراسیون فوتبال ایران پس از بررسی مستندات باشگاه اجازه حضور سینا عشوری در تراکتورسازی تبریز را صادر کرد. این خبر خیلی خوبی برای تیممان است و حضورش بدون شک به درد یحیی گل محمدی خواهد خورد.

محمودی درباره قرعه سخت تراکتورسازان در ابتدای رقابت های لیگ برتر تصریح کرد: اسم ها کاری نمی کنند. من فکر می کنم بازی با استقلال و پرسپولیس می تواند انگیزه جوانانمان را هم بالا ببرد و نتیجه گیری مناسبی برابر این تیم ها داشته باشیم. اتفاقا این تیم ها انگیزه ما را بیشتر می کنند. شرایط خودمان از همه تیم ها مهم تر است. با وضعیت تیم های دیگر کاری نداریم و می توانیم با حضور پرشور هودارانمان که بیشتر از تمام سال ها نیازمند آنهاییم نتایج خوبی بگیریم.

سرپرست تراکتورسازی تبریز در پایان درباره تهدید AFC بابت بدهکار بودن تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: مکاتبات خیلی خوبی بین مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال صورت گرفته است. روند پرونده های حقوقی که داریم رو به حل و فصل است. فکر نمی کنم نگرانی در این باره داشته باشیم و می‌توانیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با اقتدار حاضر شویم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان