ماهان شبکه ایرانیان

رحیم صفوی در جمع خبرنگاران:

امنیت پایدار کشور را مدیون خون شهدای دفاع مقدس هستیم

ری- دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: امروز امنیت پایدار و عزت ملی را مدیون خون پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی‌های آنان هستیم.

امنیت پایدار کشور را مدیون خون شهدای دفاع مقدس هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید یحیی رحیم‌ صفوی شامگاه یکشنبه در حاشیه یادواره شهید نورعلی شوشتری در در جمع خبرنگاران طی سخنانی برگزاری یادواره شهدا در شناساندن شهیدان به مردم موثر دانست و گفت: این مراسم می تواند به همه ما کمک کند تا شهدا را بهتر از گذشته بشناسیم و این یادواره ها مخصوصا برای افراد زیر 40 سال در کشور بسیار مفید است.

وی اضافه کرد: ملت ما باید از خانواده‌های معزز شهیدان حمایت کند و بدانیم ارزش حمایت معنوی از خانواده شهیدان بیش از حمایت مادی است، جوانان کتاب های زندگی نامه شهیدان را بخوانند تا بدانند، که شهدا دوران جوانی زندگی خود را چگونه گذراندند، ما باید بدانیم که رفتار شهیدان چگونه بوده است و با روحیات آن‌ها بیشتر آشنا شویم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان این که از جوانان می‌خواهم که تاریخ هشت ساله دفاع مقدس را مطالعه کنند، افزود: جوانان باید هرچه بیش تر با سیره شهدا آشنا شوند، به 4.5 میلیون دانشجوی عزیز در سراسر کشور توصیه می‌کنم که این دو واحد درسی به نام آشنایی با دفاع مقدس را بردارند تا مقداری با زندگانی شهیدان آشنا شوند.

وی گفت: امروز امنیت پایدار و عزت ملی را مدیون خون پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی‌های آنان هستیم و دانشجویان ما به عنوان آینده سازان کشور باید این را بدانند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان