ماهان شبکه ایرانیان

یک موزه لباس‌های کمیاب پرنسس دیانا را خرید

پیراهن پولک دارCatherine Walker  پرنسس دیانا که در Burgtheater وین در سال ۱۹۸۶ به تن داشت.

دایانایک موزه ی بریتانیایی دو لباس معروف پرنسس دیانا را در حراجی Kerry Taylor خریداری کرد.

پیراهن پولک دارCatherine Walker  پرنسس دیانا که در Burgtheater وین در سال 1986 به تن داشت.

دایاناسخنگوی حراجی Kerry Taylor گفته است : " این موسسه اجازه ی افشای نامش را نداده است.من اغلب اجناس با ارزشی داشته ام که به خارج از کشور فرستاده شدهاند و خوشحالم که برای یک بار هم که شده در داخل کشور باقی می‌مانند."

دایانایکی از این لباس‌ها، پیراهن پولکداری است که توسط Catherine Walker طراحی و برای اولین بار توسط پرنسس دیانا در سفری که در سال 1986 به اتریش داشت، پوشیده شده بود.این پیراهن به قیمت 80،000 پوند فروخته شد.

دایاناپرنسس دیانا در ونیز ، درحالیکه پیراهن یقه ملوانی اش را به تن دارد .سال 1985

پیراهن چهارخانه که توسط Emanuels طراحی شده و دیانا آن را در سال 1985 در ونیز به تن داشت به قیمت 9000 پوند فروخته شد.

سخنگوی Kerry Taylor  می‌گوید : " پیدا کردن لباس‌های روزانه مشکل است .اگرچه در سال 1997 لباس‌های شب دیانا در یک حراجی بزرگ به فروش رفت، اما لباسهایی که در طول روز هنگامی که با شاهزاده‌های کوچک خود بود می‌پوشید بسیار سخت‌تر پیدا می‌شوند.زیرا دیگر استفاده نمی‌شدند. این لباس از یک فروشگاه لوازم دست دوم خریداری شد. مادر سارا فرگوسن که مسئول بردن لباس هایی بود که دیانا و فرگی دیگر نیازی به آن‌ها نداشتند به من گفت که این لباس را به این مغازه برده بود. و این گونه بود که من مشتری خود را پیدا کردم ."

این موزه که شاید نامش بعدها فاش شود لباس با ارزش دیگری نیز خریداری کرده است .کت و شلوار چهارخانه‌ای که توسط دوک ویندسور پوشیده شده بود.

صاحب حراجی می‌گوید : " این سه لباس صاحب خانه ی جدیدی در بریتانیا شده اند و من بسیار خوشحالم که نقشی در این موفقیت داشته‌ام ."

منبع : www.harpersbazaar.com


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان