ماهان شبکه ایرانیان

پرده‌خوانی درباره دختر ایران زمین در رادیو تهران

امشب به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، مرشد میرزاعلی با حضور در رادیو تهران درباره دختر ایران زمین پرده خوانی می کند.

پرده‌خوانی درباره دختر ایران زمین در رادیو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم کطائیان تهیه کننده برنامه «شمعدانی» در رادیو تهران گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) در اوّلین روز ماه ذی القعده سال 173 هـجری قمری، 25 سال بعد از تولد حضرت امام رضا (ع) در شهر مدینه به دنیا آمدند و به همین مناسبت امشب دوم مرداد از ساعت 22 ویژه برنامه «شمعدانی» با هدف گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر تدارک دیده شده است که مرشد میرزاعلی با حضور در رادیو تهران درباره دختر ایران زمین پرده خوانی می کند.

 کطائیان عنوان کرد: از دیگر بخش های برنامه «شمعدانی» می توان به آیتم سازی ویژه روز دختر اشاره کرد که الهام حاجی نژاد تهیه آن را بر عهده دارد. تدارک بخش های شاد و پخش آهنگ و سرود به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) از دیگر بخش های شنیدنی این ویژه برنامه است. 

علاوه بر این در برنامه با حجت الاسلام آقابابا کارشناس مذهبی برنامه درباره زندگینامه و جایگاه حضرت معصومه (س) گفتگو می شود.

اجرای این برنامه با سعیده هاشمی است و مخاطبان می توانند این برنامه را از ساعت 22 امشب دوم مرداد روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز بشنوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان