حجت الاسلام محمد حسنی:

بومی سازی بازی های رایانه ای یک ضرورت دینی و میهنی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه بومی سازی بازی های رایانه ای یک ضرورت دینی و میهنی است، گفت:سازمان عقیدتی سیاسی همه توان خود را برای استفاده بهتر از عرصه فضای مجازی بکار می گیرد.

بومی سازی بازی های رایانه ای یک ضرورت دینی و میهنی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در آیین رونمایی از بازی مبارزه در خلیج 2 گفت: رهبر معظم انقلاب همواره جوانان را توصیه می کنند به کارهای انقلابی و جهادی، حضور در فضای مجازی از مصادیق کارهای جهادی  و ما می توانیم است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی کارهای بسیار بزرگتری از ساخت بازی های ریارانه ای انجام داده و در این حوزه هم می تواند به خوبی حضور داشته باشد.

حجت الاسلام محمد حسنی با اشاره به  آیات قرآن گفت: قرآن می گوید در تامین غذای روح و جسمتان دقت کنید ، یکی از غذا های روح جامعهکه نسل جوان به آن نیاز دارد  همین بازی های سنتی و رایانه ای است. اگر نیاز جوانان به بازی های رایانه ای تامین نشود غربی ها از این فرصت استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: اگر می خواهیم جوانان ایران بازی نخورند باید دست به ساخت بازی های رایانه ای بزنیم زیرا بومی سازی بازی های رایانه ای یک ضرورت دینی و میهنی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش راه موفقیت هر جامعه را دانستن گذشته خود دانست و گفت: باید موفقیت های دوران دفاع مقدس و حضور مقتدران نیروی دریایی ارتش را با استفاده از بازی های رایانه ای به نسل جوان انتقال بدهیم. ارتش و بویژه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همه توان خود را برای استفاده بهتر از عرصه فضای مجازی بکار می گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر