ماهان شبکه ایرانیان

کافه ریو در خیابان زعفرانیه

ریو، کافه‌ی روباز بزرگی است که از یک قسمت کاملاً باز و آفتابگیر و یک قسمت کم نورتر و پوشیده با چترهای بزرگ تشکیل شده است. صبحانه‌ی ریو یکی از کامل‌ترین صبحانه‌هایی است که می‌توانید در تهران میل کنید.

کافه ریوهمه‌ی با ساختمان و ورودی زیبای موزه‌ی زمان در خیابان زعفرانیه برخورد کرده‌ایم. اما اگر تا به حال وارد حیاط موزه نشده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم یک روز صبح با دوستانتان قرار بگذارید و برای لذن بردن از هوای خوب و فضای دلنشین موزه و همچنین صرف یک صبحانه‌ی عالی به کافه/ رستوران ریو در حیاط موزه‌ی زمان بروید.

کافه ریوریو، کافه‌ی روباز بزرگی است که از یک قسمت کاملاً باز و آفتابگیر و یک قسمت کم نورتر و پوشیده با چترهای بزرگ تشکیل شده است. صبحانه‌ی ریو یکی از کامل‌ترین صبحانه‌هایی است که می‌توانید در تهران میل کنید.

کافه ریواین موضوع را با اولین نگاه به میزهای بزرگ و رنگارنگ حیاط موزه‌ی زمان، متوجه خواهید شد. میز پنیرها و نان‌ها، میز شیرینی‌ها، مارمالادها و کیک‌ها و میز صبحانه‌های گرم و سرد.

کافه ریوشما مختارید که میان این‌همه تنوع، آن‌چه دوست دارید را انتخاب کنید و به همراه قهوه، چای و یا آب‌میوه‌ی تازه میل کنید. صبحانه‌هایی که برای هر نوع سلیقه‌ای از انواع غذاهای گیاهی و گوشتی، ایرانی و عربی و فرنگی تشکیل شده . در فضایی سبز و زیبا با منظره‌ای از ساختمان قدیمی و گچ‌بری موزه، می‌توانید ساعاتی بنشینید و با دوستان‌تان صحبت کنید و لذت ببرید.

کافه ریوریو از ساعت 8 صبح تا 12 شب باز است. پس هر ساعت روز، از صبحانه تا شام و یا حتی برای نوشیدن یک فنجان قهوه و کار با لپ‌تاپ در فضای باز، می‌توانید به این کافه بروید و روز زیبایی برا خودتان بسازید.

کافه ریواگر در ساعات ناهار یا شام به ریو رفتید، پنه آلفردو یا پیتزا گارلیک استیک را فراموش نکنید. کارمندان این کافه، جوانان خوشرو و ماهری هستند که شما را همراهی می‌کنند تا روزتان را هرچه بهتر بگذرانید.برای رسیدن به زعفرانیه، می‌توانید از اتوبوس و یا تاکسی استفاده کنید و از سر زعفرانیه چند دقیقه‌ای پیاده راه بروید تا به ورودی موزه برسید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان