ماهان شبکه ایرانیان

حماسه وحدت ملی؛

حضورچشمگیر مردم باردیگر همبستگی و عزم ملی را به جهانیان نشان داد

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: حضور چشمگیر و میلیونی مردم در راهپیمایی پرشکوه یوم الله ۲۲ بهمن باردیگر همبستگی و عزم ملی را به جهانیان نشان داد و گویای اقتدار نظام است که چنین پشتوانه ای دارد.

حضورچشمگیر مردم باردیگر همبستگی و عزم ملی را به جهانیان نشان داد
« حسین صبوری » روز جمعه در مراسم راهپیمایی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی تبلور خواست تاریخی ملتی بود که توانست با رهبری ممتاز امام راحل و دل‌هایی سرشار از ایمان و امید در برابر رژیم وابسته به استعمارگران مقاومت کند.
وی افزود: اکنون که سی و هشت سال از آن حادثه تاریخی و جاودانه می‌گذرد، به حول و قوه الهی مردم غیور ایران اسلامی همانند کوهی استوار و با صلابت، در پیروی از رهبر معظم انقلاب در برابر همه ناملایمات و فشارهای بین‌المللی ایستاده‌اند.
صبوری گفت: مردم ایران اسلامی برای تحقق اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی از هیچگونه ایثاری دریغ نمی‌ورزند و با بصیرتی مثال زدنی، تفکری روشن و اراده‌ای پولادین، به میثاق خود با آرمان‌های والای نظام اسلامی پایبند هستند.
وی یوم‌الله 22 بهمن را تجلی اتحاد، همدلی و انسجام مردم و مسئولین و میثاق با آرمان های امام راحل و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب ذکر کرد که برای حفظ امنیت، اقتدار و استقلال کشوراست.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 95 تهران از 10 مسیر به سوی میدان بزرگ آزادی انجام شد و پوشش خبری این مراسم نیز توسط سه هزار نفر خبرنگار، عکاس و فیلمبردار صورت گرفت و برابر با این رقم در 30 استان کشور نیز رسانه ها فعالیت داشتند.
حضور 250 نفر خبرنگار خارجی از نکات مهم این مراسم بود که ماموریت پوشش خبری راهپیمایی 22 بهمن را برعهده داشتند.
اقتصام ** 3065 ** 1559 ** خبرنگار: محمد ملک دار ** انتشار دهنده: حسین عضدی فسا

اطلاع از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان در کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام:

https://t.me/irnaeco
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان