طی مراسمی در روز ۱۰ مرداد صورت می‌گیرد؛

رونمایی همزمان از ۶ کتاب در حوزه ارتباطات

مراسم رونمایی از شش کتاب جدید در حوزه ارتباطات روز ۱۰ مردادماه برگزار می‌شود.

رونمایی همزمان از 6 کتاب در حوزه ارتباطات

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که به صورت مشترک توسط انتشارات سیمای شرق و مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران برگزار خواهد شد، از کتاب‌های «مخاطب‌پنداری در ایران معاصر» نوشته امیر عبدالرضا سپنجی، «شبکه‌های اجتماعی مجازی؛ فرصت‌ها و تهدیدها» نوشته حمید ضیایی‌پرور و طاهره ساعدی، «جهان شبکه‌ای، شبکه جهانی» نوشته ورلی مَکی و تری تامپسون با ترجمه شهرام گیل‌آبادی و سیدرحیم تیموری، «چالش‌های گفتمانی ظریف؛ تحلیل گفتمانی صفحه فیس‌بوک دکتر محمد جواد ظریف» نوشته علیرضا دباغ، «روزنامه‌نگاری اینترنتی» نوشته داوود آقارفیعی و «به کارگیری رسانه‌های اجتماعی و جمعی در روابط‌عمومی حرفه‌ای» نوشته نصیبه (سوران) رستگارپور رونمایی خواهد شد.

نویسندگان و مترجمان این کتاب‌ها سخنرانان اصلی مراسم خواهند بود و در مورد موضوعات اصلی کتاب‌های یادشده صحبت خواهند کرد. ورود همه علاقه‌مندان به این مراسم آزاد است.

مراسم رونمایی همزمان از این شش کتاب ارتباطی در ساعت 16:30 روز 10 مرداد در نگارستان شهر واقع در تهران، کوی نصر، خیابان علیالی، بوستان گفتگو برگزار می‌شود. انتشارات سیمای شرق ناشر تخصصی کتاب‌های حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی، این 6 کتاب جدید را منتشر کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان