راه های دستیابی به تجارت الکترونیک بررسی می شود

دومین کارگاه آموزشی توسعه و ترویج محصولات صنایع دستی با محوریت دستیابی به بازارهای داخلی و خارجی جدید ( تجارت الکترونیک ) برگزار می شود.

راه های دستیابی به تجارت الکترونیک بررسی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور؛ دومین کارگاه آموزشی توسعه و ترویج محصولات صنایع دستی  با محوریت دستیابی به بازارهای داخلی و خارجی جدید (تجارت الکترونیک)   برای هنرمندان و صنعتگران، فروشگاه های مجازی مرتبط با صنایع دستی؛  با حضور کوین مورای معاون منطقه ای شورای جهانی صنایع دستی و  به همت دفتر بین الملل  و اداره کل توسعه اموزش و ترویج معاونت صنایع دستی روز چهارشنبه 4 مرداد ماه، ساعت 10 صبح  درسالن فجر سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و  گردشگری برگزار می شود.

علی حاجی شیزری مدیر کل اداره توسعه اموزش و ترویج معاونت صنایع دستی با اعلام این خبر  گفت:  با بازگشت هیات ارزیابان یونسکو به تهران،   این برنامه آموزشی در ادامه کارگاه آموزشی سال گذشته با عنوان توسعه صنایع دستی(با محوریت دست یابی به بازارهای داخلی و خارجی جدید) برگزار می شودکه بصورت اختصاصی هدف آن، آشنا کردن شرکت کنندگان با فرایند خرید، فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات مرتبط با صنایع دستی از طریق شبکه‌های کامپیوتری،  شبکه های اجتماعی(بخصوص اینستاگرام)  و اینترنت است تا شرکت کنندگان بتوانند با کمک مطالب علمی و تجربی ارائه شده (ارائه الگوی چند کشور موفق در زمینه تجارت الکترونیک) در این کارگاه، ‌ هرگونه امور تجاری بصورت آنلاین و ازطریق اینترنت برای بازارهای داخلی و خارجی را انجام دهند.

وی در ادامه گفت: مدرس این کارگاه ، دکتر کوین مورای، معاون منطقه شورای جهانی صنایع دستی و سر دبیر مجله گارلند و دانشنامه آنلاین صنایع دستی در منطقه آسیا – اقیانوسیه و مدرس دانشگاه ملبورن استرالیا است، که با محوریت، روایت گری و قصه گویی بیان داستان هایی در خصوص محصولات صنایع دستی که تاثیر بسزایی در فروش آن شده است. (ارائه تجربیات کشور ها) و بازار آنلاین تجارت الکترونیک و تاثیر آن بر صادرات صنایع دستی (همراه با ارائه الگوی فروش آنلاین) برگزار می شود.

یادآور می شود، غادا هیجاوی رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی و کوین مورای معاون منطقه ای شورای جهانی صنایع دستی از 26 تیرماه  برای ارزیابی از شهرهای ملی گلیم، گیوه و  روستای ملی سفال کاندیدای جهانی شدن  در ایران حضور داشتند و شرایط و محصولات این شهرها را مورد ارزیابی قرار دادند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر