ماهان شبکه ایرانیان

شیطان در همین نزدیکی است

مراقب باشید! شیطان در کمین نیست! گویا دیگر نیازی به کمینگاه ندارد. در سالنهای مد راه میرود. در انواع کاستها میخواند. در شوهای مختلف نمایش میدهد و هزاران سایت و مجله دارد!

مراقب باشید! شیطان در کمین نیست! گویا دیگر نیازی به کمینگاه ندارد. در سالنهای مد راه میرود. در انواع کاستها میخواند. در شوهای مختلف نمایش میدهد و هزاران سایت و مجله دارد!

او از راه علایق ذاتی و عمومی به راحتی سلطه خود را میگسترد، به راحتی در میان ما قدم میزند و بسیاری را به اشارهای با خود میبرد.

میگویند عارف بزرگی، در خواب شیطان را دید که طنابهایی به دست دارد. پرسید: اینها چیست؟

گفت: با اینها انسانها را به سوی خود میکشم. پرسید: طناب من کدام است؟ گفت برای کشیدن تو نیازی به طناب نیست!

چندی پیش «نشریه تایمز» آمار تکان دهندهای را از کودکانی به چاپ رساند که ساعتها در خلوت در اینترنت به دنبال سایتهای متعلق به گروه «شیطانپرست» میگردند. معلمان نگران آن هستند که هیچ کس بر تأثیری که این کشمکش و دلبستگی به این پدیده حقیر روی پیروان نوجوانش دارد نظارتی ندارد. هیچ آمار رسمی در انگلیس برای قربانیان خودکشی وجود ندارد.

کارشناسان مطمئن هستند که بعضی از این افراد جوان، از نفوذ زیانبار فرقههای شیطانپرستی آسیب دیدهاند. بعد از آنکه طی دو سال، پانزده خودکشی رخ داد، مقامات درخواست تحقیقات و بررسی در این زمینه را کردند. آنها هشدار میدهند که نوجوانانی که بدون هیچ گونه نظارتی در سایتهای شیطان و شرارتبار اینترنتی به طور تلفنی به کاوش و تفحص میپردازند، شدت در معرض خطر هستند. بعضی از این سایتها به طور مفصل و با جزئیات تکان دهندهای تعریف میکنند که چگونه آنها باید خون بخورند و یا برای پیمان بستن با شیطان رگشان را بزنند. ضمناً آنها نوجوانان احساساتی را تشویق میکنند که برای ابراز بدبختی و دلتنگیشان به اتاقهای گپ و اختلاط بپیوندند.

راههای نفوذ

گروههای شیطانپرست، راههای متعددی را جهت جذب افراد به کار میگیرند و اغلب از راه علایق عمومی وارد میشوند. موسیقی همواره بهعنوان یک عامل مرکزی برای جذب جوانان و نوجوانان بوده است. موسیقی عمدهای که به این جریان مرتبط میشود موسیقی «متال» است. متال به سه دستة عمده تقسم میشود:

1 ـ متال «جشن و پارتی» است که بیشتر متمایل به مسایل جنسی و اجتماعی است.

2 ـ متال «آشغال» است که بر مسایلی چون خشونت، تندی، غضب و مرگ تمرکز دارد.

3 ـ متال «سیاه» است که بهطور واضح به شیطان میپردازد. مثل این ترانهها به وضوح به مسایلی چون زنای با محارم، تجاوز، شکجه و قربانی کردن انسان ها میپردازد.

قدرت، یکی از وسواسهای فکری و عقدههای درونی جوانان شیطانپرست است. دستیابی به آن در سطوح مختلف روانی و روحی برایشان بسیار اهمیت دارد. رسیدن به دانشی که دیگران به آن دسترسی ندارند یکی از اهداف این جریان پنهانی است.

مراقب باشیم! به راستی این دامها که بسیاری افراد به ظاهر آگاه را ناآگاهانه به درون خود میکشند و آنگاه نجاتشان سخت و حتی ناممکن مینماید، چیستند؟ به راستی شیطان کیست؟ چیست؟ و آیا این یک واژه قدیمی است؟

در دنیای امروز چگونه ظاهر میشود؟ چقدر به ما نزدیک است؟ با ما چه میکند؟ ما با او چه کنیم؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان