ماهان شبکه ایرانیان

فعالیت شیطان پرستان در کشور

طی هفت ماه گذشته در کشور حدود 200 فرقه جدید انحرافی متولد شده است که در میان این فرقه ها، گروه شیطان پرستان در مناطق مختلف کشور به شکل قارچ گونه ای در حال رشد است.
 
نویسنده وبلاگ زندانی سکوت در تازه ترین پست وبلاگ خود موضوعی را با عنوان شیطان پرستی مطرح کرده است. برپایه این گزارش در این وبلاگ می خوانیم: به دنبال بروز فعالیت های گروهی به نام «گروه شیطان پرستی» که دارای انحرافات فکری و جنسی هستند و از مدت ها قبل در تهران و برخی شهرهای بزرگ فعالیت داشته اند، اخیرا این گروه تلاش می کند حوزه فعالیت های انحرافی خود را در سطح برخی مناطق کشور نیز گسترش دهند.
 
اعضای این گروه ضمن برگزاری مراسم های خاصی، از لباس هایی مخصوص به عنوان«لباس مقدس» که به نماد گروه های شیطان پرستی شامل گردنبند (صلیب شکسته)، انگشتر با نقوش استخوانی و جمجمه انسان منقوش است، استفاده می کنند.
 
اعضای گروه شیطان پرستی در برگزاری مراسم های خود، ضمن شرب خمر، به رقص و پایکوبی و فحاشی نسبت به یکدیگر اقدام می نمایند. شیطان پرستان معتقدند که شیطان به جهت حکومت 666 سال قبل از خلقت بشر، بر بشر برتری دارد. اعضای گروه بر این باورند که باید بر خلاف دستورات دین اسلام عمل کرد و با انجام کارهای خلاف، دنیا را به هرج و مرج و آشوب کشاند.
 
افراد این گروه، در اسکیت مهارت خاصی دارند و به منظور جذب نوجوانان و جوانان، هنگام ورزش اسکیت از موزیک های خاص گروه شیطان پرستی که معمولاً پاپ و راک است، استفاده می کنند.
 
این فرقه متصل به کانون های قدرت جهانی در غرب است و از آبشخور این گونه فرقه ها و گروه های انحرافی در آمریکا تغذیه می کند.
 
در آمریکا معمولاً تجمع های بزرگی از شیطان پرستان در استادیوم ها برگزار می شود و به انجام مراسم های مشمئز کننده و سخیف خود با استفاده از موسیقی رایج آنها که پاپ و راک است می پردازند. شیطان پرستان که در حال گسترش حضور خود در جوامع اسلامی و به ویژه در ایران هستند، تلاش دارند از برخی نمادهایی که در اسلام از آن به زشتی یاد می شود استفاده کنند. به طور مثال می توان از نمادی که مسلمانان در مراسم حج در رمی جمرات از آن به عنوان ستون شیطان یاد می کنند و حجاج به سمت آن هفت عدد سنگ پرتاب می کنند، نام برد که این گروه از این نوع ستون ها در مراکز مختلف به عنوان نماد خودشان استفاده می کنند.
 
نمونه هایی از اینگونه ستون ها در اطراف کاخ سفید به گونه ای تعبیه شده که از هر طرف نگاه شود، ستون شیطان دیده می شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان