ماهان شبکه ایرانیان

نماینده تیم کاتالانی در لندن؛

بارسلونا قدم اول برای جذب «کوتینیو» را برداشت

نماینده بارسلونا به لندن سفر کرده تا درباره انتقال کوتینیو از لیورپول با سران تیم انگلیسی مذاکره کند و اولین پیشنهاد به مبلغ ۸۰ میلیون یورو را ارائه دهد.

بارسلونا قدم اول برای جذب «کوتینیو» را برداشت

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بارسلونا اولین قدم در جهت جذب فلیپ کوتینیو از لیورپول را برداشت. طبق گزارش روزنامه هواداری بارسلونا، اسپرت، نماینده بارسلونا در لندن است و سعی دارد با ارتباط برقرار کردن با سران لیورپول و مدیر برنامه‎های بازیکن به روند این انتقال سرعت دهد.

در شرایطی که لیورپول اعلام کرده کوتینیو فروشی نیست، مسئولان بارسلونا معتقدند این تیم حاضر است بازیکنش را در ازای رقم مناسب بفروشد و فعلا رقمی که برای فروش او درخواست کرده 100 میلیون یورو است.

بارسلونا از مدت‎ها قبل مشتاق جذب این بازیکن بوده و در بازار نقل و انتقالات تابستانی هم به دلیل مشغله برای جذب مارکو وراتی و هکتور بیرین، که البته هرگز اتفاق نیفتاد، نتوانستند برای جذب این بازیکن اقدام کنند.

روزنامه کاتالانی گزارش داده خود کوتینیو مشتاق بازی در بارسلونا است و این امر به سود بارسلونا بوده است. لیورپولی‎ها هم این موضوع را می‎دانند و به جای مقاومت برای نفروختن این بازیکن تصمیم گرفتند فقط در ازای دریافت مبلغ مورد نظرشان او را بفروشند.

اولین پیشنهاد بارسلونا برای این بازیکن بین 75 تا 80 میلیون یورو است که احتمالا با مخالفت تیم انگلیسی رو به رو خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان