سرمربی فولاد خوزستان:

بازی سختی با پرسپولیس داریم/ قولی برای قهرمانی نداده‌ام

سرمربی فولاد خوزستان گفت: بازی با پرسپولیس سخت است ولی دوست داریم بهترین بازی را انجام بدهیم.

بازی سختی با پرسپولیس داریم/ قولی برای قهرمانی نداده‌ام

به گزارش خبرگزاری مهر، سیروس پورموسوی  در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال پرسپولیس که ظهر امروز در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد به خبرنگاران گفت: پیش از آنکه بخواهم درباره بازی با پرسپولیس صحبت کنم می خواهم درباره آخرین دیدار تیمم که با استقلال خوزستان بود، صحبت کنم. دیداری که برابر صبای قم انجام دادم که نشان دهنده پاکی و سالم بودن فوتبال بود.

وی درباره بازی با پرسپولیس گفت: دیدار با پرسپولیس همیشه جذاب است. خودمان هم دوست داشتیم اولین دیدارمان را خارج از خانه بازی کنیم. فولاد خوزستان بازیکنان جوانی دارد و بر همین اساس لازم بود به دور از استرس هواداران بازی کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره صحبت هایی که با مدیران باشگاه و در رابطه با عملکرد این  در فصل پیش رو، گفت: هیچ قولی برای قهرمانی ندادیم. تنها برای بهتر شدن جایگاه صحبت کردیم. با توجه به اینکه وضعیت اقتصادی مان هم محدود شده بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای کسب تساوی به مصاف پرسپولیس می رود یا خیر گفت: دوست دارم هر کسی بازی تیمم را می بیند لذت ببرد. بازی با پرسپولیس واقعا سخت است اما دوست دارم بهترین بازی را انجام دهیم.

پورموسوی درباره جذب آرش افشین در روزهای پایانی مانده به شروع لیگ برتر گفت: او از خانواده فولاد است. اما به دلیل مشکلات فنی نمی توانیم چهار پنج هفته در اختیار داشته باشیم. او بازیکن مثمر ثمری است و می تواند به فولاد کمک کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر