گزارش تصویری از گردهمایی بزرگ فراری ها در لندن

شرکت HR Owen به عنوان یکی از نمایندگی‌های فروش خودروهای لوکس و گران قیمت در کشور انگلستان، به مناسبت سالگرد ۷۰ سالگی فروش و عرضه محصولات فراری به مشتریان خود، یک گردهمایی بزرگ متشکل از ۷۰ خودروی مختلف فراری در شهر لندن ترتیب داد که باعث شد ترافیک شهری به حالت تعلیق درآمده و خودروهای گران قیمت و منحصربه فرد فراری در منطقه گردهمایی عرض اندام کنند و ...

شرکت HR Owen به عنوان یکی از نمایندگی‌های فروش خودروهای لوکس و گران قیمت در کشور انگلستان، به مناسبت سالگرد 70 سالگی فروش و عرضه محصولات فراری به مشتریان خود، یک گردهمایی بزرگ متشکل از 70 خودروی مختلف فراری در شهر لندن ترتیب داد که باعث شد ترافیک شهری به حالت تعلیق درآمده و خودروهای گران قیمت و منحصربه فرد فراری در منطقه گردهمایی عرض اندام کنند و به صف شوند.
در این گردهمایی بزرگ فراری سواران، محصولات مختلف و منحصربه فرد فراری از جمله نسخه موتور جلوی فراری 550، فراری لافراری آپرتا، فراری GTC4 لوسو، فراری F12 برلینتا و همچنین تعداد بسیار زیادی از خودروهای فراری 458 ایتالیا در انواع و اقسام رنگ‌های مختلف دیده می‌شود که تمامی آنان توسط مشتریان انگلستانی خریداری شده‌اند.
درست است که محصولات مختلف و منحصربه فرد فراری در این گردهمایی دیده می‌شوند، اما بدون شک ستاره بی چون و چرای این گردهمایی خودروی "زاگاتو فراری 550 GTZ Barchetta" خواهد بود که بسیار نادر و منحصر به فرد است و هنوز هیچکس نمی داند که چه تعداد از این خودروی خاص فراری تولید شده و یا چقدر قیمت دارد!. هرچند آخرین قیمت برای فروش این خودرو حدود 1 میلیون پوند و همچنین تعداد تولید آن هم چیزی حدود 3 یا شاید هم 5 دستگاه عنوان شده است که صحت و سقم آنان مشخص نیست.
در پایان گفتنی است که این گردهمایی سریع به پایان رسید و تمامی 70 خودروی شرکت کننده در این گردهمایی حرکت کردند تا یک فستیوال شلوغ بدون مقصد مشخص در شهر لندن داشته باشند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر