۳۰ روش برای آن‌که زندگی برای والدین ساده‌تر شود- قسمت اول

به تازگی فرزندتان متولد شده و از حالا به دنبال راه‌کارهایی هستید تا بتوانید ساده تر کودک‌تان را بزرگ کنید؟ ما کنارتان هستیم و راه‌کارهایی را به شما توصیه می‌کنیم تا بابهره گیری از آنها بتوانید کمی کودک‌تان را سرگرم کرده و در مسیر بزرگ کردن او کمتر به دردسر بخورید.

کودکان

به تازگی فرزندتان متولد شده و از حالا به دنبال راه‌کارهایی هستید تا بتوانید ساده تر کودک‌تان را بزرگ کنید؟ ما کنارتان هستیم و راه‌کارهایی را به شما توصیه می‌کنیم تا بابهره گیری از آنها بتوانید کمی کودک‌تان را سرگرم کرده و در مسیر بزرگ کردن او کمتر به دردسر بخورید. دراین گزارش سه قسمتی، 30 نکته را به شما یادآوری می‌کنیم. این بخش اول این گزارش است:

 

کودکان

1-استفاده از کلاه مخصوص حمام:

وقتی نوزادتان را به حمام می‌برید باید کاملا مراقب باشید که آب وارد چشمانش نشود. با استفاده از این کلاه، می‌توانید به راحتی او را حمام کنیدو سرش را بشوئید، بدون آن‌که قطره ای آب وارد چشمان او شود.

 

کودکان

2- یک تاب خانگی:

کودکتان ازتاب خوردن خوشش می آید؟ شما به سادگی می توانید با استفاده از یک ملافه برای او تاب درست کنید و بدین ترتیب او خیلی راحت تر از قبل می‌خوابد.

کودکان

3- سبد حمام:

کودکان خیلی دوست دارند تا در آب با اسباب بازی‌های‌شان بازی کنند ولی برای آن‌که آن‌ها درداخل وان لیز نخورده و بیش از حد تکان نخورند، بهتر این است که یک سبد بزرگ تهیه کرده و او و اسباب بازی‌هایش را باخیال راحت داخل آن قرار دهید. بدین ترتیب شما می‌توانید با سرعت دوش‌تان را بگیرید ؛ آن هم درحالی که او با اسباب بازی‌هایش سرگرم است.

 

کودکان

4- تنبیه آموزشی:

کودکان‌تان خیلی با هم دعوا می‌کنند؟ یک راه خوب برای تنبیه کردن آنها این است که هردورا باهم تنبیه کنید. بدین ترتیب آن‌ها یادمی‌گیرند تا بدون عصبانیت درکنار هم باشند. یک تی شرت سایز بزرگ تهیه کرده و برای تنبیه کردن، از آنها بخواهید که هردوباهم این تیشرت را بپوشند.

کودکان

5-یک موبایل قدیمی به عنوان اسباب بازی:

وقتی بچه ای یک موبایل را به دست می‌گیرد، انگار از روی غریزه می‌داند که چه کار باید بکند. آن‌ها با انگشتان کوچک‌شان دائما روی مانیتور موبایل می‌زنند و هروقت موبایل را از آن‌ها می‌گیرید، گریه می‌کنند. پس چه بهتر این‌که یک موبایل قدیمی و به درد نخور را به آن‌ها بدهید.

کودکان

6- جلوگیری از ریختن آب‌میوه:

گاهی وقت‌ها نگران این هستیم که فرزندمان یک پاکت آب‌میوه را دستش گرفته و آن را روی زمین بریزد. اما اگر دو گوشه پاکت را باز کرده و به شکل دو گوش دست فرزندتان بدهید و به او یاد دهید که از کجا باید پاکتش را در دست بگیرد، دیگر نیازی به نگرانی نیست. چون قطعا خود او هم از این ایده خوشش می‌آید و همین کار را انجام خواهد داد.

کودکان

7- استفاده از وسایل بازی پارک:

دراکثر پارک‌ها وسایلی برای بازی کودکان تعبیه شده اند ودراین بین نوارهایی هستند که کودکان می‌توانند از آن‌ها آویزان شوند. شاید برای‌تان عجیب باشد، اما استفاده از این وسیله بازی، باعث می‌شود تا خط فرزندتان زیباتر شود. چرا؟ چون بدین ترتیب او می‌تواند بخش بالایی بدنش را تقویت کرده و درعین حال مهارت‌های روانی بیشتری کسب کند. این نتیجه یک سری آزمایش‌های علمی است!

کودکان

8- راهی برای خرید کفش:

گاهی وقت‌ها، زمانی فرصت خرید کردن به ما دست می‌دهد که فرزندمان در مدرسه است یا همراه ما نیست. درآن هنگام برای خرید کفش برای او به مشکل می‌خورید، چون نمی ‌توانید سایز دقیق کفشی که باید برایش تهیه کنید را انتخاب کنید. برای حل این مشکل می‌توانید قبل از خروج از خانه، کف پاهای کودک‌تان را روی کاغذ گذاشته و دورتادور کف پایش، روی کاغذ خط بکشید. بدین ترتیب می‌توانید بدون نیاز به حضور آن‌ها، برای شان کفش بخرید.

کودکان

9-برای انجام کارهای خانه به کمک نیاز دارید؟:

این مشکل خیلی ساده تر از چیزی که فکرش را می‌کنید قابل حل است. مثلا کافی است که دورتادور یک سرامیک را رنگ کرده و جارو را به دست فرزندتان بدهیدو از او بخواهید تمام آشغال‌ها را در این محوطه رنگی جمع آوری کند. او هم از انجام این کار لذت خواهدبرد و خانه شماهم تمیز می‌شود.

کودکان

10-یک وسیله سرگرم کننده برای کودک‌تان:

با استفاده از چند ملافه و یک پنکه، می‌توانید وسیله بامزه ای بسازید تا کودکان‌تان از آن لذت ببرند وبرای مدتی سرگرم شوند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان