جهاد اقتصادی، یادآور جهاد سازندگی و کسانی است که برای جهاد وارد جبهه های جنگ تحمیلی می شدند.

رییس مجلس خبرگان با استقبال و ابراز خرسندی از تعیین سال 90 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان 'جهاد اقتصادی' گفت: معنای این نامگذاری توسط رهبر معظم انقلاب این است که باید درعرصه اقتصادی حداکثر کوشش و تلاش را بکنیم تا درحد جهاد باشد.
 
وی با بیان اینکه صرفه جویی ، همت مضاعف و کارمضاعف و ... در جای خود محفوظ است و نباید فراموش شوند، اظهارداشت : در جهاد اقتصادی دو نکته مهم نهفته است، اول اینکه مانند اوایل انقلاب نباید به حقوق فردی و شخصی توجه کنیم ، کسانیکه وارد عرصه جهاد اقتصادی می شوند باید گذشت داشته باشند و فداکاری کنند.
 
آیت الله مهدوی کنی خاطرنشان کرد: جهاد اقتصادی، یادآور جهاد سازندگی و کسانی است که برای جهاد وارد جبهه های جنگ تحمیلی می شدند.
 
رییس دانشگاه امام صادق(ع)، سخت کاری و خستگی ناپذیر بودن را دومین نکته مهم نهفته در جهاد اقتصادی دانست و تصریح کرد: مجاهد کسی است که خسته نمی شود ، ساعت و وقت برای او مطرح نیست بلکه هدف او رسیدن به مقصود است و به تعبیر حضرت امام راحل(ره) باید تکلیف را انجام داد.
 
وی گفت: جهاد دانشگاهیان و هنرمندان و ... شاید به نظر اقتصادی نباشد اما نتیجه کارشان باید به پیاده شدن جهاد اقتصادی کمک کند، جهاد دانشگاهیان تحصیلی و علمی است اما باید در خدمت جهاد اقتصادی باشد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر